Vragenlijst scriptie betreffende informatievoorzieningen op grote stations

• 7 September 2017
  • 0 reacties
  • 238 Bekeken

Een overstap maken van de trein naar bus, tram, metro of OV-fiets is niet altijd eenvoudig. Een gemiste overstap komt vaker dan eens voor. Reisinformatie kan helpen bij een overstap, maar van welke informatievoorzieningen wil de reiziger anno 2017 gebruik maken? Wat vindt u van de informatievoorziening op grote stations?

Ik voer onderzoek uit naar voorkeuren op het gebied van informatievoorziening van reizigers. Een grote enquête onder Nederlandse reizigers is een belangrijk deel van dit onderzoek.

WHAT’S IN IT FOR ME?
Met de enquête breng ik in kaart welke informatievoorzieningen nodig zijn voor een prettige overstap van de trein naar de bus, tram, metro of OV-fiets. Met de resultaten kan worden ingespeeld op de behoefte van de reiziger, waardoor de reis aantrekkelijker wordt. Door het invullen van de enquête kunt u dus bijdragen aan een reisomgeving waarin u de volgende keer die ene bus wél haalt.

DOE NU MEE
Wilt u een bijdrage leveren aan prettigere informatievoorzieningen binnen het OV? Vul dan nu de enquête in. U bent er ongeveer 10 minuten mee bezig en de zijn anoniem en worden uitsluitend gebruikt in het kader van dit onderzoek. De enquête loopt tot en met 15 september, dus wees op tijd!

Klik hier om de enquête in te vullen:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSczIhzjKy8AhgxVFx97oeC2lb5KZu8x2PNvm2QIo0f_dLGqfg/viewform?usp=sf_link

MEER WETEN?
Heeft u vragen of opmerkingen over de enquête of wilt u meer weten over mijn onderzoek? Neem dan contact met mij op.

Charlotte Schornagel
charlotte.schornagel@gmail.com

0 reacties

Geen reactie

Reageer