beantwoord

Waar is draadje #8766 met bericht @54690 gebleven?(NS Groepsretour is in elke richting te gebruiken)

• 7 april 2015
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo NS,

Waar is mijn bijdrage [postid-54690] in draadje #8766 gebleven?

https://forum.ns.nl/stel-vraag-14/ns-groepsretour-elke-richting-op-elk-moment-na-0900-am-gebruiken-8766?postid=54690

"NS Groepsretour is in elke richting en op elk moment (na 09:00 AM) te gebruiken!

In deze Facebook post blijkt, jij je NS Groepsretour ticket in elke richting én op elk moment kunt gebruiken, zolang je doordeweeks maar ná 09:00 AM vertrekt en zolang het NS Groepsretour voldoet aan de volgende conditie: De groep heeft een gemeen..."

Bron: https://forum.ns.nl/stel-vraag-14/ns-groepsretour-elke-richting-op-elk-moment-na-0900-am-gebruiken-8766?postid=54690

[...]
Draadje 8765
Draadje 8766 --> 404, Pagina niet gevonden
Draadje 8767
[...]
icon

Beste antwoord door Herman NS 7 april 2015, 15:44

Blijkbaar is het topic verdwenen Michiel. Vervelend, mijn excuses hiervoor. Je mag natuurlijk een nieuw topic starten. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, dan kun je mij een privébericht toesturen.
Bekijk origineel

5 reacties

Blijkbaar is het topic verdwenen Michiel. Vervelend, mijn excuses hiervoor. Je mag natuurlijk een nieuw topic starten. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, dan kun je mij een privébericht toesturen.
Blijkbaar Herman.

Maar de vraag is hoe dat kan, Michiel was er zelf ook al achter gekomen dat het topic verdwenen was. Topics verwijderen zichzelf niet.

De IT afdeling kan dit heus wel ergens vinden hoor.

Maar blijkbaar boeit het NS niet dat er zomaar topics weglopen van dit forum, het is namelijk al eerder gebeurt.
Sorry Macca, ik probeer graag met name in oplossingen te denken. Ik heb het probleem doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Mogelijk komt daar nog wat uit. Met een nieuw topic is het probleem in ieder geval verholpen en kunnen we eventuele vragen alsnog in behandeling nemen.
Prima, we wachten het antwoord af van de verantwoordelijke afdeling.
Ik denk eerder dat de inhoud van het bericht de reden is
dat het bericht is verwijderd, maar dan zou het fijn zijn,
wanneer je hiervan op de hoogte wordt gebracht...

Reageer