beantwoord

Waar kan ik informatie vinden over het het traject Roosendaal - Vlissingen?

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Sinds half november ben ik actief op het NS serviceforum. Zo lees ik veel topics door en merk ik dat hier een hoop mensen zitten met veel verstand over dienstregelingen, NS-services, treinen en nog veel meer.

Voor een schoolproject moet ik het traject Roosendaal - Vlissingen onderzoeken (inclusief Sloelijn). Daarbij onderzoek ik zowel het reizigersvervoer als het goederenvervoer en misschien nog het onderhoud. Mijn vraag is dan: Waar kan ik informatie vinden over hoeveelheden reizigers, storingen, onderhoud, vertraging, goederenvervoer in tonnen per periode?
icon

Beste antwoord door Richaaaard 4 december 2017, 19:00

Storingen,onderhoud en vertraging zijn hier te vinden.

Reizigersaantallen staan in deze Tabel (2013-2015)
Voor goederenvervoer kan ik niet heel veel vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Storingen,onderhoud en vertraging zijn hier te vinden.

Reizigersaantallen staan in deze Tabel (2013-2015)
Voor goederenvervoer kan ik niet heel veel vinden.
Badge
Voor goederenvervoer kan Rolandrail wel handig zijn: deze site bevat de dienstregeling van goederentreinen voor zover bekend.
Om je wat zoekwerk te besparen: DBC (Deutsche Bahn Cargo) en Locon rijden over de Zeeuwse lijn en de Sloelijn naar de Sloehaven (afkorting 'Sloe'). Als ik goed heb geteld - ik heb onlangs zelf een onderzoekje gedaan naar goederentreinen - rijden er zo'n 34 treinen per week per richting van/naar de Sloehaven.

Veel succes met je project! 🙂
Reputatie 2
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan deze informatiesites en de informatie van DDietzen erg goed gebruiken. Nogmaals dank

Reageer