Waarom gaat NS er standaard vanuit dat reizigers alleen vragen hebben of een fout hebben gemaakt?

  • 10 juli 2014
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Via EVA en ook via de telefoon (keuzeopties) kan een reiziger alleen kiezen voor zaken in de trant van "Wat is uw vraag?" of "Ik ben vergeten in of uit te checken". Ook wordt er vanuit gegaan dat een reiziger iets claimt op basis van een vertraging. Dat terwijl ik ook een klacht kan hebben of een tip. Het kan zo zijn (het is zo) dat een systeemfout bij NS leidt tot problemen. Als reiziger voel ik me dan niet echt serieus genomen.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eva is een computer en is alleen geschikt voor veelvoorkomende eenvoudige vragen. De servicedesk en dit forum zijn nuttiger en ik heb sterk de indruk dat mensen hier serieus worden genomen ;-)

U kunt uw vraag hier gewoon formuleren en toelichten.
Welkom op het NS Service Forum, Wietske! Bedankt voor je feedback. Kan ik iets voor je doen? Op welke vraag zou je graag antwoord willen? We staan graag voor je klaar.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer