beantwoord

Waarom kan ik mijn forumhandtekening niet veranderen?

• 8 September 2016
  • 9 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
In mijn handtekening ''code voor verborgen zoekterm is [ color=#FFFFFF]bijdragevandennis 201608[/color]'' (zonder de spatie) wil ik 201608 updaten naar 201609. Dat lukt niet. Ik krijg dan steeds de (onzinnige?) foutmelding ''Niet alle verplichte velden zijn ingevuld''. In een testaccount lukt het wel.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 September 2016, 10:53

Bekijk origineel

9 reacties

Dat weet ik ook niet, Dennis. Ik kan het voor je navragen, maar ik kan het ook voor je aanpassen (als het mij wel lukt). Wat heb je liever?
Reputatie 6
Badge +2
Dat weet ik ook niet, Dennis. Ik kan het voor je navragen, maar ik kan het ook voor je aanpassen (als het mij wel lukt). Wat heb je liever?
Graag allebei, het is voor ons allebei gemakkelijker als ik het de volgende keer weer zelf kan doen. bijdragevandennis 201609
Gaan we regelen.
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt!
Ha Dennis.

De support afdeling geeft aan dat ze naar jouw account hebben gekeken, maar ze zien geen vreemde dingen. Ze kunnen het probleem zodoende niet reproduceren en vragen daarom of je dit nogmaals wil proberen.
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt. In oktober wil ik 201609 veranderen in 201610, dus dan probeer ik het opnieuw. bijdragevandennis 201609
Reputatie 6
Badge +2
Ik kan mijn handtekening nog steeds niet veranderen (andere items in mijn profiel wel, ondanks de onzinnige foutmelding ''Niet alle verplichte velden zijn ingevuld'').

Kan mijn handtekening nog een keer veranderd worden, nu in ''code voor verborgen zoekterm is [ color=#FFFFFF]bijdragevandennis[/color]'' (zonder de spatie achter de openingshaak)? bijdragevandennis

De maand is namelijk niet zo belangrijk. Zo voorkomen we dat de handtekening periodiek veranderd moet worden.
Hoi Dennis, ik heb zojuist je handtekening gewijzigd.
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt!

Reageer