beantwoord

waarom kan ik mijn reishistorie niet bekijken terwijl ik mijn kaart gekoppeld heb?

• 10 juli 2014
  • 6 reacties
  • 396 Bekeken

dit is toch duidelijk? Ik wil mijn reishistorie bekijken en er komt steeds een melding dat het even niet kan, maar dat was dus vorige week ook al.
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 juli 2014, 14:00

Beste pauladegeus, Welkom op het NS Service Forum. Vervelend dat het niet lukt om de reisgegevens in te zien. Een tip is om te klikken op 'afmelden inzien reisgegevens' en vervolgens weer op 'aanmelden inzien reisgegevens'. Heb je ook gezien dat je een bepaalde periode kan selecteren voor het bekijken van je reisinformatie? Mocht dat niet lukken, dan mag je me een priveberichtsturen met je inloggegevens voor het Mijn NS account, inclusief je NAW-gegevens en geboortedatum.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' om de vindbaarheid voor andere gebruikers te vergroten.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Misschien heb je iets aan deze tip: https://forum.ns.nl/stel-vraag-14/waarom-mijn-reishistorie-niet-zien-3533/index1.html#post21987 ?
Heb het geprobeerd, maar werkt nog niet.
Dank je wel.:?
Badge
Ik hoop dat een moderator (een NS-medewerker) dit bericht ziet en oppikt. Die kan kijken wat er aan de hand is...
We wachten het maar even af.
🆒
Beste pauladegeus, Welkom op het NS Service Forum. Vervelend dat het niet lukt om de reisgegevens in te zien. Een tip is om te klikken op 'afmelden inzien reisgegevens' en vervolgens weer op 'aanmelden inzien reisgegevens'. Heb je ook gezien dat je een bepaalde periode kan selecteren voor het bekijken van je reisinformatie? Mocht dat niet lukken, dan mag je me een priveberichtsturen met je inloggegevens voor het Mijn NS account, inclusief je NAW-gegevens en geboortedatum.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' om de vindbaarheid voor andere gebruikers te vergroten.
Reputatie 7
Badge +4
Pauladegeus, bedenk ook dat de reisgegevens op Mijn NS niet meteen zichtbaar zijn, vaak pas na 24 uur. Het Web loopt niet synchroon met het systeem dat het in- en uitchecken bijhoudt. Je kunt dat wel direct zien op het kaartautomaat maar dan voor de laatste tien reizen.

Reageer