beantwoord

Waarom kan ik niet reageren op reacties in een door mij aangemaakt topic?

• 2 February 2017
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

betreft topic: Waarom valt IEDERE dag om 17.03 in Eindhoven de sprinter naar Helmond uit?

Dit is wat er gebeurt:
1. ik krijg van u een mail dat er een reactie is op mijn onderwerp.
2. ik klik op de link, het onderwerp opent, met onderaan de tekst: "Reageer op dit bericht" en een venster om een bericht in te typen.
3. Op het moment dat ik wil gaan typen, krijg ik een pop-up dat ik moet inloggen.
4. Als ik de gegevens invul en op "inloggen" klik, verdwijnt de pop-up, maar ook het reactie-venster.
5. omdat ik nu probeer uit te vinden waar ik op moet klikken om te kunnen reageren, is er onterecht de laatste reactie als antwoord aangemerkt.

Ik krijg het ook niet voor elkaar om te ontdekken hoe ik kan reageren. Waar moet ik op klikken om te kunnen reageren en waarom verdwijnt dat reactie-venster nadat ik inlog? Ik gebruik een pc, is dit wellicht alleen werkbaar op een mobiel?
En die laatste reactie was dus geen door mij beoogd antwoord, wellicht kunt u dat ongedaan maken?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 2 February 2017, 21:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Heeft u uw forumaccount geactiveerd? In een mailtje zou u een link moeten hebben ontvangen daarvoor.
Dank, ik zag die melding wel boven in het scherm staan, maar omdat ik al wel een topic kon aanmaken leek het mij dat dat een onterechte melding was. Ik zie nu dat ik die activatie-mail over het hoofd had gezien.
Wel merkwaardig dat ik een topic heb kunnen starten zonder geactiveerd te zijn. 😉
Reputatie 6
Badge +1
Dat kan idd, alleen kun je niet reageren zonder activatie zoals u heeft gemerkt.

Reageer