beantwoord

Waarom kun je op de mobiele site van het forum niet je eigen reactie wijzigen?

• 12 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Je reactie kun je alleen wijzigen, als je op de gewone site zit.
icon

Beste antwoord door Janou NS 20 augustus 2016, 13:00

Ik heb het voor je nagevraagd en kreeg deze reactie terug: de functionaliteiten op mobiele devices en desktop verschillen enigszins, dat betekent dat als het forum via mobiel opent je dit niet kan aanpassen, tenzij je de desktop versie op je mobiel opent.

Mocht je hier nog vragen over hebben Michiel mag je ze gewoon stellen 🙂.
Bekijk origineel

7 reacties

Mobiele versie niet, maar als ik hem wil veranderen ga ik gewoon ff naar de desktop versie toe. Wel goeie vraag, zal wel handig zijn.
Zeker goeie vraag en heb deze voor jullie doorgezet, zodra ik een terugkoppeling krijg horen jullie van mij.
Ik heb het voor je nagevraagd en kreeg deze reactie terug: de functionaliteiten op mobiele devices en desktop verschillen enigszins, dat betekent dat als het forum via mobiel opent je dit niet kan aanpassen, tenzij je de desktop versie op je mobiel opent.

Mocht je hier nog vragen over hebben Michiel mag je ze gewoon stellen 🙂.
Dan ben ik erg benieuwd, waarom er een site voor mobile devices is gebouwd?

Eén van de belangrijkste zaken op een forum lijkt me een reactiemogelijkheid,
maar dat wordt m.i. in de mobiele versie toch behoorlijk beperkt!
Dan ben ik erg benieuwd, waarom er een site voor mobile devices is gebouwd?

Eén van de belangrijkste zaken op een forum lijkt me een reactiemogelijkheid,
maar dat wordt m.i. in de mobiele versie toch behoorlijk beperkt!

Ik ga het wederom voor je navragen, je hoort van mij!
Een edit-mogelijkheid voor de mobiele site zou erg fijn zijn. Dat maakt een tweede bericht vaak onnodig!
Het klopt dat de mobiele verse niet alle functionaliteiten ondersteund die op de desktop versie aanwezig zijn, er is gekozen voor een versie die het de gebruiker makkelijk maakt om snel de benodigde informatie te vinden en het overzichtelijk te houden zonder al teveel features die hiervan af kunnen leiden. Verder kan ik je aangeven dat wij momenteel responsive templates hebben ontwikkeld waarbij mobile en desktop gelijk aan elkaar staan.

Reageer