Waarom zijn onderwerpen die OFF TOPICS zijn nog online?

• 27 september 2014
  • 4 reacties
  • 714 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Waarom zijn onderwerpen die off topics zijn nog online op het serviceforum? Ik snap dan niet dat het meteen offline word. Bijvoorbeeld scheldwoorden zullen wel meteen van de serviceforum worden verwijderd, maar onderwerpen die OFF TOPICS niet. Kan iemand of de NS misschien een duidelijk antwoord erop geven??

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik weet niet of je doelt op de rubriek met de naam "Off topic", maar daar is dat eigenlijk niet de juiste term, topics in die rubriek gaan meestal gewoon over NS, alleen passen ze niet in een van de andere rubrieken.
Reputatie 2
Wat dennis aangeeft klopt, tevens wordt de term OFF topic ook gebruikt als iemand een reactie geeft die niets te maken heeft met een gestelde vraag, dan ga je off topic (Dan praat je buiten het onderwerp om)
Waarom zijn onderwerpen die off topics zijn nog online op het serviceforum? Ik snap dan niet dat het meteen offline word. Bijvoorbeeld scheldwoorden zullen wel meteen van de serviceforum worden verwijderd, maar onderwerpen die OFF TOPICS niet. Kan iemand of de NS misschien een duidelijk antwoord erop geven??

Beste Rhido,

De meeste onderwerpen op het forum zijn te scharen onder één van de categorieën. Soms past een onderwerp niet in een categorie, dan is het off topic. Waarom zouden we deze onderwerpen moeten verwijderen volgens jou? Staan vaak hele leuke posts tussen.
Vriendelijke groet, Robby
Ik denk dat Rhido niet bekend is met de term 'off topic'. Ik kan me voorstellen dat je bij het woord denkt aan een topic dat uit is. Aangezien het woord topic ook gebruikt wordt voor threads tegenwoordig. En aangezien hij het heeft over topics die NOG online zijn.

Reageer