beantwoord

Wachtwoord niet opgeslagen

• 12 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Dag,
Telkens als ik wil aanloggen op dit forum, krijg ik de melding dat ik de onjuiste gegevens opgevoerd heb. Ik moet elke keer weer via 'Wachtwoord vergeten' inloggen. Ik krijg daarna de melding dat het wachtwoord opgeslagen is. Maar de volgende keer kent het system dat nieuwe wachtwoord niet.
Dat is niet handig. Wat gaat hier mis?
jellek
icon

Beste antwoord door Janou NS 31 augustus 2016, 11:35

Inmiddels contact gehad met jellek en het bovenstaande is inmiddels opgelost. Voor de meelezer die dit zelfde probleem dit even volgen:

- Het kan zijn dat de gebruiker probeert in te loggen met zijn email adres in plaats van zijn username, echter het is alleen mogelijk om met je username in te loggen.

- Daarnaast kan het zijn dat hij zijn gegevens (username/wachtwoord) heeft opgeslagen in zijn browser maar dat deze gegevens niet juist zijn opgeslagen
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo jellek! Vervelend dat je zoveel moeite hebt met het inloggen, ik heb dit voor je doorgezet en zodra ik meer weet laat ik het je weten.
Hi jellek, zou jij mij anders een priv├ębericht kunnen sturen? Dan help ik je daar graag verder, mits je nog steeds tegen dit probleem aanloopt natuurlijk.
Reputatie 2
Dag Janou NS,
Dat ga ik doen. Het problem doet zich nog steeds voor.
jellek
Inmiddels contact gehad met jellek en het bovenstaande is inmiddels opgelost. Voor de meelezer die dit zelfde probleem dit even volgen:

- Het kan zijn dat de gebruiker probeert in te loggen met zijn email adres in plaats van zijn username, echter het is alleen mogelijk om met je username in te loggen.

- Daarnaast kan het zijn dat hij zijn gegevens (username/wachtwoord) heeft opgeslagen in zijn browser maar dat deze gegevens niet juist zijn opgeslagen

Reageer