Wanneer gaat NS serieus wat doen aan de vele problemen op traject Amsterdam zuid - Almere?

• 22 september 2014
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Veel problemen worden veroorzaakt door Schiphol tunnel lijkt het.

5 reacties

Door de wekelijkse en bijna dagelijkse vertragingen op dit traject overweeg ik serieus mijn jaarabonnement op te zeggen en de auto weer te pakken.
Welkom op het Serviceforum, Stefan. Het spoor tussen Amsterdam Zuid en Almere heeft zeker de aandacht van ProRail en NS. Zoals je hier kunt lezen, wordt het spoor rond Schiphol vernieuwd en uitgebreid. Zo worden er sporen verdubbeld en worden er spoorviaducten, klapbruggen en wissels aangelegd. Deze werkzaamheden duren tot eind 2016. Ik heb je titel iets aangepast, zodat het goed vindbaar is.
Titel is niet goed Nederlands zo, beter is : Wanneer gaat NS serieus wat doen aan....
Aangepast!
Beste Bart, bedankt voor he reactive. Het is goed dat er een dubbel spoor komt, maar dat verklaard nog niet waarom er telkens brandmelding problemen zijn in de Schipholtunnel waardoor er op het bestaande spoor veel uitval is. De weinige treinen die er weer gisteren en vandaag rijden zijn ook nog kort en dus overvol. Het is onverklaarbaar waarom NS zijn huidige reizigers niet beter behandeld.

Reageer