Weet iemand waar Ngadiluwih Brantas is gebleven?

Enige tijd geleden had mijn neefje via dit NS Forum met het account naam Ngadiluwih Brantas geactiveerd. Op een of ander manier is zijn account naam gehackt of geblokkeerd. Wat is dan de reden? Hij heeft zeker geen scheldwoorden gebruikt, maar door een paar malloten (die hij zelf niet kent) werd er wel in het verleden over de NS gescholden op dit forum. Hij schreef (in die richting, maar precies weet ik ook niet) dat hij het zielig of jammer vond dat het toen zo was gegaan. En dat hij de NS toen sterkte heeft gewenst. Sindsdien is zijn NS account geblokkeerd of gehackt. Ik weet niet of mijn neefje met account naam Ngadiluwih Brantas nog opnieuw geactiveerd kan worden? Hij heeft in het verleden nooit scheldwoorden gebruikt. Wel was hij toen een beetje stom geweest dat hij ermee zich heeft bemoeid.

10 reacties

@Sumber Alam

"Sindsdien heeft de NS al mijn accounts (ik had er stuk of 5) definitief verwijderd. En het geluk bij een ongeluk was voor mij ook juist de bedoeling dat al mijn accounts geblokkeerd werd of wordt. Want ik was daarmee gelijk spuugzat over het hele NS serviceforum."

"Mocht ik in de toekomst vragen over hebben, dan bel ik de ns persoonlijk. "

http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regio/artikel/3946399/ns-serviceforum.aspx

Het lijkt mij dat hij het wel goed vindt dat zijn accounts verwijderd zijn.

En ja, soms vallen opmerkingen verkeerd....
@janjan: Dank je wel voor het uitzoeken. We (mijn familie en ik) zitten alleen ons alle af te vragen wie nou gelijk heeft over deze kwestie. Het lijkt er verder op dat mijn neefje ook achteraf gezien ook daadwerkelijk helemaal niets aan kunt doen. Wat wij uit dit krantenartikel hebben kunnen lezen is dat er alleen mensen erop hebben gereageerd die hij persoonlijk niet kent. Het lijkt ons in dit geval in samenloop van omstandigheden zo was gegaan.
Volgens de forumregels is het verboden om met meerdere accounts te registreren en is alleen dat al voldoende om die accounts geen toegang meer te geven tot het forum, Sumber Alam.
Toch vind ik zelf ook wel vreemd dat hij zelf 5 accounts heeft gehad. Ik heb maar 1 account. En Sumber Alam heeft er hoogstwaarschijnlijk ook maar 1. Dan lijkt mij dat Ngadiluwih wel degelijk zwaarder is bestraft met alle gevolgen van dien. Volgens mij had de NS ook voor Ngadiluwih dan 1 account kunnen laten staan. Geen wonder dat hij op de NS had uitgescholden. Ik ben zeker niet boos, maar de manier waarop hoe het was gegaan was had volgens mij van beide kanten anders gemoeten.
@Pepe @Sumber Alam

"Moderators hebben het recht ................ een gebruiker toegang te ontzeggen tot het forum"

Maar voor hoelang :? Misschien wel voor altijd...... of is het NS webcareteam vergevingsgezind.

Ik ben benieuwd.
@janjan daar zit ik me ook af te vragen. Ik weet niet precies wat er toen exact was gebeurd?????
Daar zouden duidelijke regels voor moeten zijn, inderdaad 1 account wel open laten bv, een ban voor vooraf bepaalde periodes bij bepaalde overtredingen bv.
Ik heb het even gecheckt, en het account van Ngadiluwih Brantas staat nog gewoon op actief. Het kan echter wel gebeuren dat inloggen niet meer lukt als er meerdere accounts onder één e-mailadres staan. Als het niet lukt om in te loggen, zou je neefje met een ander e-mailadres weer een account kunnen aanmaken.
Dat laatste mag toch niet volgens de forumregels ? 😃
Als dat laatste gebeurt, zal ik uiteraard het oude account wél verwijderen 😉

Reageer