beantwoord

Welk nummer wordt er gebruikt voor de reclame van 175 jaar spoor?

• 6 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 1391 Bekeken

Ik vraag dit omdat het lied een bijzondere betekenis voor mij heeft.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 oktober 2014, 14:54

Bedoel je dit nummer van "De Pianoman" van Billy Joël?

(36.812 weergaven)

Maandag 2 juni 2014 pas op televisie, maar nu al (30 mei) een sneak preview van onze nieuwe commercial; waar ga jij naartoe vandaag?

(686 weergaven)

Dit najaar is het 175 jaar geleden dat de eerste trein in Nederland reed. Inmiddels telt ons land 7000 kilometer spoor, waarover dagelijks 1,1 miljoen treinritten worden gemaakt. Om 175 jaar spoor én 175 jaar vooruitgang te vieren, is er de komende tijd van alles te zien, te doen en te beleven op en rondom het spoor.

Jij bent daarbij van harte welkom. Kijk op www.ns.nl/175jaarspoor
Bekijk origineel

2 reacties

Bedoel je dit nummer van "De Pianoman" van Billy Joël?

(36.812 weergaven)

Maandag 2 juni 2014 pas op televisie, maar nu al (30 mei) een sneak preview van onze nieuwe commercial; waar ga jij naartoe vandaag?

(686 weergaven)

Dit najaar is het 175 jaar geleden dat de eerste trein in Nederland reed. Inmiddels telt ons land 7000 kilometer spoor, waarover dagelijks 1,1 miljoen treinritten worden gemaakt. Om 175 jaar spoor én 175 jaar vooruitgang te vieren, is er de komende tijd van alles te zien, te doen en te beleven op en rondom het spoor.

Jij bent daarbij van harte welkom. Kijk op www.ns.nl/175jaarspoor
Beste cwenjcm, Welkom op het NS Serviceforum. Het antwoord van Michiel is juist. Wanneer je nog andere vragen hebt lezen we dit graag. Ik heb je topic verplaatst naar 'Off topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer