beantwoord

welke vakken krijg je bij de opleiding veiligheid en service..

• 4 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

Welke vakken kan ik verwachten bij de opleiding medewerker veiligheid en service.
Ik ben de sollicitatie ronde door gekomen en kan na de medische keuring beginnen. Nou ben ik geen ster in rekenen is dit ook een vak die je krijgt of...?
Mvg
icon

Beste antwoord door Slidestops 4 augustus 2019, 19:08

Je krijgt meerdere onderdelen en cursussen.

Denk aan: BOA, RTGB, Topografie, EHBO, calamiteiten (soort BHV).

Verder nog een aantal cursussen die met sociale vaardigheden te maken hebben, klachtafhandeling, omgaan met agressie, omgaan met grote groepen en dergelijke dingen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Leuk @Paul14afdva dat je aan de opleiding gaat beginnen, het is vooral een praktijkgerichte spoorse opleiding, incl BOA.Daar kan @Slidestops je zeker weten wat meer over vertellen.
Reputatie 7

Verder nog een aantal cursussen die met sociale vaardigheden te maken hebben, klachtafhandeling, omgaan met agressie, omgaan met grote groepen en dergelijke dingen.

uit welke vakken bestaat BOA...?
Reputatie 7
BOA is een cursus van 10 lesdagen . Daarna doe je examen in Gespreks en Benaderings Technieken (GBT), het foutloos opmaken van een proces-verbaal en rechtskennis.

Tijdens de 10 lesdagen komt er van alles door elkaar heen en na 10 dagen zou je alles moeten weten :)

https://www.cito.nl/organisaties/examenkandidaten/boa-ov

Reageer