beantwoord

welke vreselijke muziek gebruikt de ns in haar meest recente... febrmaart 2018 dus.. reclame spotje

• 7 maart 2018
  • 5 reacties
  • 8878 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik heb gegoogeld..maar ik vond alleen dingen uit 2017
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 maart 2018, 19:02

Hallo Mist en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat deze muziek jou niet trekt. Je hoort dit nummer in de meest recente reclame van NS International. Ik durf niet te zeggen of dit het oorspronkelijk liedje is.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Mist en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat deze muziek jou niet trekt. Je hoort dit nummer in de meest recente reclame van NS International. Ik durf niet te zeggen of dit het oorspronkelijk liedje is.
Badge +3
Het is een remake (opnieuw opgenomen) versie van dat nummer inderdaad.

Muziek 'Le Responsable' van Jacques Dutronc door Massive Music.

geweldig, hoef ik niet meer uren wakker teliggen... het deed me eerlijk gezegd denken aan iets uit de jaren 60
van de stones.. vreslijk blijft je achtervolgen.. maar veeel beter als nik en simon.. maar dat is gelukkig over.. dank jullie.
Wij vinden het wel een leuk nummer. Het past ook bij de leeftijd van mannen in de commercial. En het zit inmiddels in een playlist van webmuziekdienst, dus de NS komt af en toe ook voorbij.
Reputatie 1
Opmerkelijk dat shazam dit nummer niet herkent. Het is kennelijk niet de "oorspronkelijke" versie.

Off-topic: Het ergert mij nogal dat deze reclame mensen aanspoort om op het laatste moment een internationale reis te kopen (voor de thalys). Als je dat doet betaal je vaak de hoofdprijs. De onberekenbaarheid van de prijzen is een gevolg van een systeem om de winst te maximaliseren, maar het houdt het aantal reizigers onnodig laag. En dat is zonde.
Wat zou het toch mooi zijn als prijzen voor internationale treinreizen net zo simpel waren als die voor binnenlandse reizen. Duidelijke, begrijpelijke, prijzen is ook een vorm van reisgemak. Daar mag ik toch wel van dromen?

Reageer