beantwoord

werken bij ns

• 17 februari 2018
  • 7 reacties
  • 442 Bekeken

Hoi, ik zit met het volgende.
Kan een 17 jarige bij de ns komen werken bij bijv de live chat en klantenservice?
Of eventueel andere werkzaamheden verrichten?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 18 februari 2018, 14:25

Hallo Damian van der Heiden, welkom op het Serviceforum!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons zou willen werken! De andere forumleden hebben je al wat informatie gegeven zie ik. Vaak is er wel een minimum leeftijd van 18 jaar en minimaal een MBO opleiding vereist, maar ik zou zeggen houd onze website goed in de gaten. Wie weet zit er iets leuks voor je tussen en dan kun je altijd een poging wagen. Succes!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Niets is onmogelijk, maar opleiding of werkervaring is wel belangrijk. Kijk eens op www.werkenbijns.nl
En voor live chat e.d. zou je nog Webhelp in de gaten kunnen houden, die doen o.a. een deel social media en dit forum. Al zal je daar ook 18+ voor moeten zijn afaik, maar dat kunnen de mods je vást vertellen :D

https://www.werkenbijwebhelp.nl/5059/Alle-vacatures.html
Hallo Damian van der Heiden, welkom op het Serviceforum!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons zou willen werken! De andere forumleden hebben je al wat informatie gegeven zie ik. Vaak is er wel een minimum leeftijd van 18 jaar en minimaal een MBO opleiding vereist, maar ik zou zeggen houd onze website goed in de gaten. Wie weet zit er iets leuks voor je tussen en dan kun je altijd een poging wagen. Succes!
Iedereen hier vergeet het allerbelangrijkste op te noemen. Goede referenties! Als je die niet hebt kan je fluiten naar een baan bij de NS!
Ik weet niet of je op 17-jarige leeftijd al veel referenties hebt, maar wat je hebt is natuurlijk meegenomen. Dat wil niet zeggen dat je zonder referenties minder kans hebt. Goede tip, treinenfanaatjaren90! 🙂
Reputatie 4
Ik weet niet of je op 17-jarige leeftijd al veel referenties hebt, maar wat je hebt is natuurlijk meegenomen. Dat wil niet zeggen dat je zonder referenties minder kans hebt. Goede tip, treinenfanaatjaren90! :)

Ik weet niet of Damian nog bij NS wil werken, maar is hopelijk nu wel op zijn minst 18. 😃
Ik weet niet of je op 17-jarige leeftijd al veel referenties hebt, maar wat je hebt is natuurlijk meegenomen. Dat wil niet zeggen dat je zonder referenties minder kans hebt. Goede tip, treinenfanaatjaren90! :)

Referenties als in dat zijn oude school positief over hem is. Naast het juiste diploma uiteraard.

Zelf ben ik in het verleden slachtoffer geweest van pesten en heb de nodige tegenwerking daarvan ondervonden (ook door scholen die niet willen ingrijpen en geen fouten willen toegeven). Mijn droom en ambitie was ooit om voor de NS te werken waar ik mijn stinkende best heb gedaan om goede cijfers te halen en motivatie en doorzettingsvermogen te tonen. Helaas hebben mensen van mijn oude school die de pik op mij hadden achter mijn rug om dingen verteld die helemaal niet waar zijn maar genoeg waren dat meteen alle deuren voor mij dichtgingen. Nog meer getreiter en discriminatie waren het directe gevolg. En natuurlijk kunnen fluiten naar een carrière bij de spoorwegen.

Mijn ervaring is dat het voor een hoop mensen en bedrijven erg belangrijk is om mensen achter je te hebben, de zogenaamde "kruiwagens", en veel belangrijker is dan enkel motivatie en goede cijfers.

Reageer