beantwoord

werken bij ns

• 25 september 2020
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Goedendag NS ik heb een vraag.

beste ns mijn vraag is ik wil later graag bij jullie werken helaas heb ik paar dagen geleden te horen gekregen dat ik een licht verstandelijke beperking heb maar mijn passie heb ik nog steeds om Conducteur te willen worden bij jullie ik weet er enorm veel van en ik doe nu momenteel doorstroom MBO Entree / Niveau 1 mijn vraag ik, Is het mogelijk om met deze omstandigheden toch te kunnen werken bij jullie ?

Mvg Barry K.

icon

Beste antwoord door Slidestops 25 september 2020, 12:12

Helaas is dat niet mogelijk. De vereisten zoals op de website staan zijn echt minimum eisen. Je zult verder door moeten leren en het hogere niveau moeten halen. Verder zijn er ook meerdere keuringen die je moet doorlopen. Je kunt altijd blijven hopen, maar ik het is wel zo eerlijk om te zeggen dat de kans nihil is.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Helaas is dat niet mogelijk. De vereisten zoals op de website staan zijn echt minimum eisen. Je zult verder door moeten leren en het hogere niveau moeten halen. Verder zijn er ook meerdere keuringen die je moet doorlopen. Je kunt altijd blijven hopen, maar ik het is wel zo eerlijk om te zeggen dat de kans nihil is.

Reageer