beantwoord

Werkzaamheden Utrecht Overvecht-Utrecht CS

• 4 september 2014
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

wij willen a.s. zondag (7-9) van Beilen naar Rotterdam-Alexanderpolder, hebben wij dan last van Utrecht-Overvecht/ Utrecht-Centraal?
Graag hoor ik van U.

Bijvoorbaat dank
Wilma Haspers
Beilen
icon

Beste antwoord door Loes 4 september 2014, 11:23

wij willen a.s. zondag (7-9) van Beilen naar Rotterdam-Alexanderpolder, hebben wij dan last van Utrecht-Overvecht/ Utrecht-Centraal?
Graag hoor ik van U.

Bijvoorbaat dank
Wilma Haspers
Beilen

Hoi Wilma,

Er is sprake tussen beperkt spoorgebruik ivm werkzaamheden en zo als ik het lees hebben alleen de sprinters daar last van tussen Baarn/Amersfoort-Utrecht Centraal en niet de intercity. Ik ga ervan uit dat u van Beilen eerst naar Zwolle reist en van daaruit de intercity neemt naar Rotterdam Centraal, waar u in Rotterdam Alexander zal komen. Er staat wel een waarschuwing voor extra reistijd van een kwartier tot een half uur, maar ik denk zelf dat dat geldt voor de sprinters die uitvallen en niet voor de intercities.

Veel reisplezier.
Bekijk origineel

3 reacties

Volgens de reisplanner zal u geen hinder ondervinden van de door u genoemde werkzaamheden.
Een doorgaans is de reisplanner 7-10 dagen vóór de werkzaamheden al bijwerkt.
Graag hoor ik van U.

Bijvoorbaat dank
Wilma Haspers
Beilen

Hoi Wilma,

Er is sprake tussen beperkt spoorgebruik ivm werkzaamheden en zo als ik het lees hebben alleen de sprinters daar last van tussen Baarn/Amersfoort-Utrecht Centraal en niet de intercity. Ik ga ervan uit dat u van Beilen eerst naar Zwolle reist en van daaruit de intercity neemt naar Rotterdam Centraal, waar u in Rotterdam Alexander zal komen. Er staat wel een waarschuwing voor extra reistijd van een kwartier tot een half uur, maar ik denk zelf dat dat geldt voor de sprinters die uitvallen en niet voor de intercities.

Veel reisplezier.
Goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen Wilma. De antwoorden van Hans en Loes zijn inderdaad juist. Je zal op traject Beilen-Rotterdam Alexander geen hinder ondervinden van de werkzaamheden. Zoals Loes juist zegt kunnen enkel de Sprinters tussen Baarn/Amersfoort-Utrecht Centraal kunnen niet rijden tussen Utrecht Overvecht-Utrecht Centraal. Goede reis alvast 🙂 Groet Ramon

Reageer