wie is de zangeres van reclame: I'am sitting on the railwaystation? | NS Community

wie is de zangeres van reclame: I'am sitting on the railwaystation?

  • 27 December 2017
  • 9 reacties
  • 3683 Bekeken

wie is de zangeres van reclame: I'am sitting on the Railway station? Ik vind haar dit zo mooi zingen! Heel goed uitgezocht!

9 reacties

Goede vraag! Ik weet het zo niet; hopelijk is er iemand op dit forum die het weet.
Reputatie 7
Badge
Grbruik de app Shazam o i d om autonatisch het nummer te herkennen als j t op tv ziet/hoort
Helaas, Shazam herkent hem niet 🙂 Heb het wel ergens voorbij zien komen, maar kon het op Facebook en Youtube zo snel niet terugvinden.
Reputatie 7
Badge
Homeward Bound
Simon & Garfunkel
SONGTEKST
I'm sitting in the railway station.
Got a ticket to my destination.
On a tour of one-night stands my suitcase and guitar in hand.
And every stop is neatly planned for a poet and a one-man band.
Homeward bound,
I wish I was,
Homeward bound,
Home where my thought's escaping,
Home where my music's playing,
Home where my love lies waiting
Silently for me.
Every day's an endless stream
Of cigarettes and magazines.
And each town looks the same to me, the movies and the factories
And every stranger's face I see reminds me that I long to be,
Homeward bound,
I wish I was,
Homeward bound,
Home where my thought's escaping,
Home where my music's playing,
Home where my love lies waiting
Silently for me.

Ik kom m op youtube niet tegen... Home made?
Ik heb de naam volgens mij voorbij zien komen op een van de NS-kanalen toen de video online kwam, maar durf werkelijk niet meer te zeggen welk kanaal dat was. Heb wel even gekeken, maar kon het zo snel niet terugvinden.

Oh kijk, speciaal gemaakt blijkbaar: http://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2017/12/ns-emotionele-eindejaarsgroet/index.xml

"Voor beide films is door Chris & Jef een speciale re-recording gemaakt van het nummer 'Homeward Bound', oorspronkelijk uitgevoerd door Simon & Garfunkel."
Reputatie 7
Badge
: http://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2017/12/ns-emotionele-eindejaarsgroet/index.xml
"Voor beide films is door Chris & Jef een speciale re-recording gemaakt van het nummer 'Homeward Bound', oorspronkelijk uitgevoerd door Simon & Garfunkel."

Sherlock Henk!

Self made scheelt in auteursrechten. Kan niet elk jaar Leonard Cohen zijn.

Nu is het wachten op de prive link: "Van de film is ook een interne variant gemaakt. Hierin staat naast de reiziger ook het personeel centraal. Alle NS-medewerkers ontvangen een mailing met daarin een link naar een minisite. Daar kunnen ze de film bekijken en wordt het voltallig personeel bedankt voor hun bijdrage om Nederland overal naartoe te brengen"
Nu is het wachten op de prive link
Ik zeg niks 😳 😳
Reputatie 7
Badge
ik zeg niks 😳 :$
nu maak je me erg nieuwsgierig... Is bij die versie de titel "NS brengt u op", vol UvB's en handboeien, met Slidestops in de hoofdrol?🆒
Ik kijk dat soort dingen allemaal niet tbh. Hij speelt volgens mij op het grote scherm beneden, maar daar let ik ook nooit echt op.

Reageer