beantwoord

Wie kan mij helpen

• 19 januari 2020
  • 8 reacties
  • 319 Bekeken

Goedemiddag Allen,

Ik ben Kim, en ben hier op deze site met een reden, mijn collega is bijna 40 jaar in dienst in een zorginstelling, hij is helemaal weg van de Ns hij kan je van alles erover vertellen, wanneer en van waaruit alle treinen vertrekken, en reist ook regelmatig met Ns.

Graag zou ik op deze manier aan iets leuks kunnen komen van de NS te denken aan stickers/flyers/reclame materiaal ,mag van alles zijn dat zou geweldig zijn.

wie kan mij hiermee helpen.

Met vriendelijke groet, Kim

icon

Beste antwoord door Maxime NS 19 januari 2020, 16:24

Hallo Kim Schulten, welkom op de NS Community. 

Lief dat je hiernaar zoekt voor je collega! Ik heb niets liggen voor je helaas, maar hopelijk kan je iets met de tip van MoDe. Je kan ook eens kijken op: https://loopedgoods.com/ondernemingen/ns-upcycle/

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Mocht je iemand kennen die vandaag naar de vakantiebeurs in Utrecht is, daar staat een stand in hal 10 tegen de muur met hal 9 iemand die NS spullen en dingen verkoopt wat met treinen te maken heeft.

Zag o.a. NS kleding, noodremmen uit oude treinen, grote gele vertrekstaten.

Hallo Kim Schulten, welkom op de NS Community. 

Lief dat je hiernaar zoekt voor je collega! Ik heb niets liggen voor je helaas, maar hopelijk kan je iets met de tip van MoDe. Je kan ook eens kijken op: https://loopedgoods.com/ondernemingen/ns-upcycle/

Reputatie 1

@Kim Schulten  ik weet dat ik als HC wel stickers heb.  En dat er in het verleden ook NS Doppers zijn uitgedeeld.

De doppers zijn geloof ik uitgedeeld bij het openen van watertappunten op stations. Als er grote evenementen zijn, xoals de Nijmeegse Vierdaagse en ik geloof ook Carnaval, dan worden er NS spullen uitgedeeld. Al zijn het pins. Succes met de zoektocht, ik heb ook niets liggen momenteel.

Bedankt allemaal voor jullie reactie ,

ik kan hiermee wel verder :)

Reputatie 7
Badge +3

Op de open dag treinmodernisering vorig jaar in Haarlem kreeg je een NS keycord met daaraan een plattegrondje van de werkplaats en wat overal te zien zien.

Als je wil kan ik je die keycord opsturen (plattegrondje is intussen bij het oud papier). Geef dan even naam en adres via een prive bericht.

Op de open dag treinmodernisering vorig jaar in Haarlem kreeg je een NS keycord met daaraan een plattegrondje van de werkplaats en wat overal te zien zien.

Als je wil kan ik je die keycord opsturen (plattegrondje is intussen bij het oud papier). Geef dan even naam en adres via een prive bericht.

Bedankt voor je reactie, inmiddels is mijn collega erg goed geholpen. 
graag deze topic sluiten.

Topic gesloten

Reageer