Wie zijn jullie nou en wat doe je bij de NS

• 5 augustus 2014
  • 14 reacties
  • 410 Bekeken

Ik zie af en toe iemand met een NS logo op zijn icoontje een antwoordt geven en daar zie je een gezicht en naam (voor) naam bij maar is er geen overzicht wie de mods zijn en wat voor functie je hebt bij de NS?
Oftewel stel je even uitgebreid voor.

Ik heb wat moderator profielen aangeklikt, ik heb blijkbaar erg lang gedaan over het ontdekken van dit "forum" maar "Lid sinds 1-01-1970" lijkt me sterk" 😉

14 reacties

Wat is jou vraag precies? Ik begrijp jou vraag niet helemaal. Er zijn ook treinkenners die ook wel verstand van hebben als je iets te vragen hebt. De moderator geven nog een extra toelichting.
Waarschijnlijk zijn de NS mensen hier medewerkers van de klantenservice (wellicht ingehuurd of tijdelijk ). Ze mogen wel wat eerlijker zijn van mij, niet alles is perfect en dat verwacht niemand maar geef dat ook maar eens aan.

Dat lid sinds 1-1-1970 is ws een bug, maar wel vervelend ja.
Er zijn hier ook enkele conducteurs en machinisten actief, die kunnen mooi antwoorden geven uit de praktijk maar zijn geen moderators.
De zogenaamde mods geven eigenlijk alleen antwoorden uit het boekje, duidelijk ingehuurde studenten.
Er wordt gevraagd om je voor te stellen, als je dat doet, stel je dan echt voor.
En die treinkenners.....daar zijn andere forums voor 😉 :S

Dat van 1970, gewoon slordig dat dat niet aangepast wordt.
Ja dat denk ik ook, doen het als bijbaantje.
Maakt dat verder wat uit, zolang de mensen goed zijn ingewerkt?

Ik denk niet dat de actieve NS'ers in dit forum zich uitgenodigd voelen om naar aanleiding van de denigrerende toon in dit topic meer over zichzelf te vertellen.

Doet het er voor de functionaliteit van dit forum daadwerkelijk toe dat er 1970 staat? En waarom is zoiets in vredesnaam vervelend?
Het staat gewoon slordig.

Ze zeggen tegenstrijdige dingen soms.
Knap dat jij er een denigrerende toon kan horen :p
Het topic was echt niet zo bedoelt, ik wil gewoon weten wie en wat.
En als beter had gelezen schreef ik dat de actieve conducteurs en machinisten hier wel duidelijk zijn in wie en wat ze zijn en kundig antwoord geven. Maar als jij "De luchtmacht" dat denigrerend vind.....
"Ingehuurde studenten" is ook niet denigrerend bedoelt, mocht ik het mis hebben, stel je dan gewoon echt voor.

En 1970.....er staat een smiley achter, natuurlijk is dat geen probleem het is gewoon grappig.
Ik vind niet dat het ons iets aangaat hoelang een medewerker al werkzaam is voor de NS, het zal me dan ook een zorg zijn welke datum hier staat.
Dat de antwoorden soms tegenstrijdig zijn is natuurlijk wel erg hinderlijk en toont mijns inziens vooral aan hoe nodeloos ingewikkeld de NS allerlei regels heeft gemaakt. Ik hoop dat een forum als dit ertoe bijdraagt dat men dat zelf ook in gaat zien en een en ander versimpelt.
Je hebt gelijk, het gaat ons ook niks aan, en dat geld voor alle gebruikers hier.
Case closed (opgelost)
De moderators hebben een NS icoontje bij hun foto staan. Wij zijn allemaal leden van het NS-Webcareteam. Naast het Forum zijn wij ook actief op Twitter en Facebook.
Dus daar is dezelfde beperkte kennis als hier, goed om te weten.
Dus daar is dezelfde beperkte kennis als hier, goed om te weten.

Kennelijk zit je er niet erg mee, gezien je hier al 368 posts geplaatst hebt. Of je denkt het beter te weten, dat kan ook nog.
Ik heb zoveel posts moeten maken, omdat er geen duidelijk antwoord of goede oplossing gegeven wordt. Anders was ik toch al na een paar posts klaar geweest? Lijkt mij duidelijk.

De originele vraag waarvoor ik hier kwam is nog steeds niet beantwoord. Interessant dat u suggereert dat de slechte service mijn fout is, dat is wel de wereld op de kop zetten.
1970 is geen ongebruikelijk jaartal om te zien, je zult wel vaker accounts van beheerders aangemaakt op 1-1-1970 zien. Dit wordt in veel computersystemen als het jaar 0 gezien.

Reageer