beantwoord

Zijn er afbeeldingen van de stoelen van de nieuwe sprinter?

Ik las op facebook dat je op Rotterdam Centraal stoelen kunt testen voor de nieuwe sprinter generatie. Aangezien ik erg ver van Rotterdam woon zou ik graag willen weten of er ook afbeeldingen zijn van de nieuwe stoelen, daar ben ik namelijk erg benieuwd naar. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door wouter15 12 maart 2015, 17:15

In het volgende artikel vind je plaatjes (en zelfs een filmpje) van de nieuwe stoelen van de nieuwe Sprinters van NS.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1
In het volgende artikel vind je plaatjes (en zelfs een filmpje) van de nieuwe stoelen van de nieuwe Sprinters van NS.
In het volgende artikel vind je plaatjes (en zelfs een filmpje) van de nieuwe stoelen van de nieuwe Sprinters van NS. Hartstikke bedankt wouter!:D
Reputatie 5
Badge
Ik ga zelf ook een fotoreportage maken a.s.a.p en er een review aan besteden met eigen ervaringen.
Ik ga zelf ook een fotoreportage maken a.s.a.p en er een review aan besteden met eigen ervaringen. Top, ik ben benieuwd! 😃
Reputatie 5
Badge
De foto's zijn gemaakt, nu nog de teksten schrijven.
Morgen zal het wel af zijn 😉
Reputatie 5
Badge
Hier zijn dan als sneak-preview op het aanstaande artikel een paar foto's te bewonderen 😉
Leuk dat je dit met ons deelt, Aar 🙂 Bedankt!
Super, mijn complimenten voor de mooie foto's! Ik ben benieuwd naar het artikel! 😃
Reputatie 5
Badge
Wordt aan gewerkt, duurt niet lang meer 🙂
Reputatie 1
Er is nu ook een filmpje van de NS zelf op YouTube gezet. Ik hoop dat ze deze actie op nog meer stations uitvoeren. Mijn keuze gaat in ieder geval naar stoel nummer C. Combinatie van mooi design en goed zitcomfort.

https://youtu.be/m_Q8ubeyNuo
Reputatie 5
Badge
De reportage komt morgenochtend op de site. Rond 10 uur ongeveer.
Heeft helaas even geduurd vanwege andere drukke werkzaamheden, maar belofte maakt schuld ;-)
Linkt volgt!

Reageer