Zijn jullie bekend bij de Treinreiswinkel in Leiden/Amsterdam?

• 17 juni 2014
  • 6 reacties
  • 5606 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Paar jaar geleden moest mijn buurmeisje naar België met de trein. Zij had misschien niet veel geld, maar zij wou een treinticket naar België kopen. Via de NS is het duurder, en als je via de Treinreiswinkel in Leiden een Internationale treinticket zou kopen, dan hebben ze de tickets met geluk in de aanbieding en omdat de internationale treintickets naar/van België via de Treinreiswinkel boekt, kon zij zelfs voor een prikkie zelfs in de 1e klasse zitten. Ik heb positieve verhalen gehoord en de service is iets beter en gerichter. Ook kan de Treinreiswinkel veel beter adviseren hoe je met de trein naar/van het buitenland kan. Mijn ex buurman moest een keer met de trein naar Duitsland en hij wou zijn fiets meenemen. In de ICE kan je geen fiets meenemen, maar als je via Venlo de grens overgaat weer wel. Het hoofdkantoor van de Treinreiswinkel is gevestigd op de Breestraat in Leiden, maar misschien hebben zij ook een locatie (ik vermoed in de buurt van het Spui/ Singel) in Amsterdam, maar dat weet ik niet meer zeker. surf naar www.treinreiswinkel.nl

6 reacties

Heb jij aandelen bij die club? Je maakt er wel ene grote "Ster spot" van.
Heb je de gebruiksvoorwaarden van dit forum al eens goed doorgelezen?

Heb jij aandelen bij die club? Je maakt er wel ene grote "Ster spot" van.
Heb je de gebruiksvoorwaarden van dit forum al eens goed doorgelezen?

NS heeft genoeg concurrentie, ook al zou ik bijvoorbeeld voor een prikkie een NS dagkaart kunnen kopen bij Blokker of Kruidvat. Mijn ogen zijn lui en die kleine lettertjes kan ik toch niet lezen. Wat mij erom gaat is of er meer mensen goeie en leuke ervaring hebben met de Treinreiswinkel?
Mijn ogen zijn lui en die kleine lettertjes kan ik toch niet lezen.

Die "kleine lettertjes" zijn net zo groot als de teksten die jij op dit forum leest en schrijft.
Mijn ogen zijn lui en die kleine lettertjes kan ik toch niet lezen.

Die "kleine lettertjes" zijn net zo groot als de teksten die jij op dit forum leest en schrijft.
Wat een onnodige discussie allemaal! Om daar allemaal in te gaan zitten te verdiepen....Nogmaals ik vraag alleen aan reizigers of die goeie ervaring mee hebben, aangezien ik nooit zelf ervaring mee heb gemaakt, maar wel (positieve) reacties van heb gehoord.
Dit lijkt mij een leuk topic voor op dit NS Serviceforum. Je mag inderdaad geen berichten plaatsen voor commerciële doeleinden maar het lijkt mij dat rhido1979 alleen vraagt naar ervaringen van andere community leden. Ik heb zelf geen ervaring met deze webwinkel, dus ik kan je helaas niet van een inhoudelijke reactie voorzien. Wellicht dat een andere forummer hier zijn/haar ervaringen kan delen?

Ps: ik heb je topic verplaatst naar off tipic.
In denk dat we hier enigszins van mening verschillen, Femke.
In het bericht waar dit topic mee is gestart staat nergens een vraag naar ervaringen van anderen met het in dat bericht genoemde een aanbevolen bedrijf.
Het bedrijf wordt aan alle kanten opgehemeld, adressen worden genoemd en een link naar de website geplaatst.
Dat bericht op zich is naar mijn mening wel degelijk commercieel getint.
Pas na mijn opmerking over de gebruiksvoorwaarden is er een aanvullende opmerking geplaatst over ervaring van anderen.

Wij zijn verschillende mensen en mogen er een verschillende mening op na houden.
Dat jij een andere mening hebt over deze topic is jouw goed recht en als moderator heb je daarin nog het voordeel van het laatste woord.
Maar dat ik het niet met jou eens ben en een andere mening heb is dan weer mijn goed recht als eenvoudig forum bezoeker.

Reageer