Zitten tegenover mooie meid(en) in de trein?

• 7 september 2016
  • 30 reacties
  • 1524 Bekeken

Ook weleens "last" van?

30 reacties

Zit er eentje naast me die met een zware rokersstem al een kwartier aan het praten is met een vriendin drie rijen verderop. 😠 Jippie:) ze stapt uit.
Reputatie 3
Ik zoek altijd wel een leuk plekje uit 😃
Reputatie 7
Geen commentaar 🙂
Zit er eentje naast me die met een zware rokersstem al een kwartier aan het praten is met een vriendin drie rijen verderop. 😠 Jippie:) ze stapt uit.

Rokers zijn doorgaans niet echt knap toch? Rimpelige huid, zwarte tanden etc....?
Het heeft niet mijn voorkeur nee, maar ieder z'n ding. Leuke meiden komen altijd naar mij toe 🆒
Het heeft niet mijn voorkeur nee, maar ieder z'n ding. Leuke meiden komen altijd naar mij toe 🆒
"Meneer, mijn windows doet het niet." 😛
Ik ben de Mac en Linux-man 🙂
Ik ben de Mac en Linux-man 🙂 Ga even zitten..... 🆒
Nee eigenlijk valt het vies tegen. Heel soms heb ik geluk 😛
Reputatie 7
Badge +4
"Meneer, mijn windows doet het niet." :P

Vertel maar wanneer het het wel goed doet.

Het zou toch mogelijk moeten zijn.....
Eigenlijk maakt het mij geen 'ruk' uit wie of wat er naast of tegenover mij zit, zolang ze maar rekening houden met de medereiziger.
Nou als jij tegenover me komt zitten word ik toch gelukkig hoor 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Hou je mond als je tegen me kletst, denk ik wel eens.
Ik ben de Mac en Linux-man :)

Leuke meiden met Linux ... Dat is dan vast omdat ze dat van hun vriend moeten gebruiken. :8
Ik ben de Mac en Linux-man :)

Leuke meiden met Linux ... Dat is dan vast omdat ze dat van hun vriend moeten gebruiken. :8

Laat ook maar... ...
Ach, ik ben ook reeds voorzien dus misschien maar beter ook 🙂
Ook weleens "last" van?

Ja, maar lig er niet wakker van. Ga te bed.
Reputatie 5
Badge
@janjan Hebben deze meiden wel een vriend? Of zoeken ze naar een verdwaalde Linux gebruiker om verkering mee te hebben?
Eigenlijk maakt het mij geen 'ruk' uit wie of wat er naast of tegenover mij zit, zolang ze maar rekening houden met de medereiziger.
Welterusten 😳 Droom er maar van ...
Gaat er weer zo'n modepopje schuin tegenover me zitten....... En jawel hoor, even later een gozer naast me. Zij zwart rokje en de benen over elkaar, hij korte broek en overbehaarde onderbenen lekker mansbreed de benen wijd.

Ben op mijn bestemming 🙂 Snel de trein uit...
Vandaag 2 keer in een trein gezeten, heenweg meid tegenover mij, maar die keek heel chagarijnig voor zich uit op de terugweg ook tegenover meid en die keek ook al niet erg vrolijk.
Is treinreizen echt zo erg?

Ik zoek altijd wel een leuk plekje uit :D

Bij een meisje op schoot?:D

Mischien wel een idee als alle zitplaatsen weer eens bezet zijn.
Reputatie 1
ik reis altijd 1e klas. daar zitten alleen maar oude vrouwen.
Nietus! 😞
Reputatie 7
Badge +4
ik reis altijd 1e klas. daar zitten alleen maar oude vrouwen.

Ach, de natuur is genadig: Tegen de tijd dat vrouwen wat meer rimpeltjes krijgen, hebben mannen een leesbril nodig.

Mijn perceptie is overigens een andere maar ik geef direct toe dat het weinig consequenties heeft.

Reageer