beantwoord

Zoek kasteel met koffie schenkerij

Reputatie 1
In de buurt van een station zoek ik een kasteel of dergelijk waar je kan koffie drinken. Waarom vlakbij station ? Zit in rolstoel/scootmobiel en dan is de af te leggen afstand toch wel beetje bezwaarlijk maar ook toegankelijkheid. Vaak zijn die hoge drempels een probleem. Wil in mooie omgeving van Arnhem/Nijmegen kennis ontmoeten voor bij praten en koffie. Wij willen onze begeleiders niet opzadelen met kilometers te moeten lopen/duwen. Bij voorbaat onze dank.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 mei 2019, 11:20

Ik zou inderdaad adviseren om simpelweg eens te zoeken via Google. Zowel 'Kasteel Nijmegen' als 'Kasteel Arnhem' geven al vrij veel resultaten die mogelijk interessant kunnen zijn. Per locatie kun je dan bekijken wat de voorzieningen zijn en of er koffie genuttigd kan worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Googlemaps al geprobeerd?
Ik zou inderdaad adviseren om simpelweg eens te zoeken via Google. Zowel 'Kasteel Nijmegen' als 'Kasteel Arnhem' geven al vrij veel resultaten die mogelijk interessant kunnen zijn. Per locatie kun je dan bekijken wat de voorzieningen zijn en of er koffie genuttigd kan worden.

Reageer