beantwoord

zonetaxi account

• 20 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 242 Bekeken

een jaar geleden een account aangemaakt op mijn telefoon wat niet gladjes verliep, daardoor toen niet kunnen gebruiken wel 1 euro gestort. vandaag dacht ik, ik ga het opnieuw proberen om met de zonetaxi thuis te geraken.
Maar helaas werkte mijn wachtwoord niet, een nieuwe aangevraagd, maar niet per email gekregen. dit tot 5 maal herhaalt. vervolgens gebeld en ja hoor ik heb een account alleen kan ik er zelf niet bij. In de zonetaxi mijn gegevens gecontroleerd alles klopt. Het bevestiging mailtje van de NSzonetaxi heb ik wel gekregen. Maar zelf kan ik nergens bij omdat ik geen nieuw wachtwoord ontvang, ik wil graag gewoon via mijn Iphone kunnen aanvragen... help
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 oktober 2017, 09:08

zeebeest Heeft zelf contact opgenomen met Zonetaxi. Haar probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. Ik hoop dat ze nog aangeeft wat het probleem nou was en hoe deze is opgelost.

Voor de meelezers: Voor een probleem met de Zonetaxi kun je het beste direct contact op nemen met de Zonetaxi zelf.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo zeebeest en welkom op het NS Serviceforum,

Ik help je graag verder, maar wil alvast aangeven dat ik niet erg veel kennis over de Zonetaxi heb. Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik kan uitzoeken wat ik voor jou kan betekenen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
zeebeest Heeft zelf contact opgenomen met Zonetaxi. Haar probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. Ik hoop dat ze nog aangeeft wat het probleem nou was en hoe deze is opgelost.

Voor de meelezers: Voor een probleem met de Zonetaxi kun je het beste direct contact op nemen met de Zonetaxi zelf.

Ik probeerde in te loggen bij mn ns zonetaxi account maar mn wachtwoord werkte niet. Een taxi moeken moet makkelijker zijn, het moet via de app gaan en niet bij een andere website. Moet ik nog customer service bellen? Nee, bedankt. Heb ik al een gewone taxi geboekt, was veel makkelijker. 

Hallo C. L. CURILAN, welkom op de NS Community. 

Vervelend dat je niet kon boeken via de app. Je kan de klantenservice NS-Zonetaxi bereiken op 0900-6798294. Via de site kan je ook een rit boeken. 

Wachtwoord bij die site werkte niet, heb je niet gelezen? 

Via de site kan je boeken zonder in je account in te loggen. Ik las inderdaad slordig en dacht dat het om de app ging, excuses. Ik kan je niet helpen met het wachtwoord verder, dat gaat via het nummer dat ik stuurde.

Badge +3

Als ezelsbruggetje voor dat nummer (mocht je het ooit nodig hebben) 0900-NSZTAXI

Reageer