Skip to main content

Kan NS iets meer doen om meer mensen de trein in te krijgen??? Ik kan niet eens fatsoenlijk meer naar school fietsen of ik moet weer wijken voor een auto die nog even snel een afslag wil nemen, druk verkeer zorgt voor veel ongeduldige mensen en ongelukken!

En werk A.U.B. ultragoed samen met busvervoerders zodat mensen ook bussen nemen, laatst fiets ik langs een kleine file van 50 auto's met daartussen een LEGE bus.

Laatst is mijn beste vriend ook al omver gereden, meer mensen uit autos en in de trein voorkomt verkeersdoden & mensenleed!

Daarvoor moet u bij onze regering zijn. Voor uw plannen is geld nodig en dat hebben de OV-bedrijven niet.

Daarvoor moet u bij onze regering zijn. Voor uw plannen is geld nodig en dat hebben de OV-bedrijven niet.

Nou ja wat meer samenwerking tussen de OV-bedrijven zou ook wel fijn zijn, en dat ligt toch echt bij de bedrijven zelf.

Op die manier. Nou dan wordt het hoog tijd om samen te werken. 

Hallo MarthyML en welkom bij de NS Community,

Wat naar dat je vriend is aangereden. Eén van onze doelen is en zal altijd zijn om meer mensen in de trein te krijgen. Ik zal je suggestie om meer samen te werken met andere bedrijven doorgeven. Hopelijk kan je snel en veilig met de fiets naar school.

Reageer