1 minuut te vroeg

• 12 juli 2018
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Zaterdag 7 jul 2018 vertrok de trein van 14.09 Geldermalsen-Dordrecht 1 minuut te vroeg
Hierdoor miste ik en 2 andere mensen de trein, we waren vlakbij de trein
Ik hoop dat hier voortaan op wordt gelet
Met vriendelijke groet, Teus Meijdam

4 reacties

Erg spijtig dat je hierdoor niet mee kon. De trein kan een aantal seconden voor vertrektijd zijn deuren sluiten. De trein dient namelijk op aangegeven tijdstip al te rijden en dan niet pas de deuren te sluiten om op gang te komen. Indien de trein echt te vroeg vertrok en je hierdoor een vertraging moest ondervinden van 30 minuten of meer kan je hier een claim voor indienen. Waarschijnlijk wordt deze dan afgewezen, maar dan kan je op de afwijziging reageren. Je kan dan je verhaal uitleggen.
Badge +3
Tussen Geldermalsen en Dordrecht rijden geen treinen van NS, maar van Arriva. U moet dus contact opnemen met Arriva als u opmerkingen hebt over die treindienst.
Erg spijtig dat je hierdoor niet mee kon. De trein kan een aantal seconden voor vertrektijd zijn deuren sluiten. De trein dient namelijk op aangegeven tijdstip al te rijden en dan niet pas de deuren te sluiten om op gang te komen. Indien de trein echt te vroeg vertrok en je hierdoor een vertraging moest ondervinden van 30 minuten of meer kan je hier een claim voor indienen. Waarschijnlijk wordt deze dan afgewezen, maar dan kan je op de afwijziging reageren. Je kan dan je verhaal uitleggen.
Mijn dank voor het plaatsen van het bericht. Ik vind het niet nodig een claim in te dienen voor een half uur vertraging. Ik kon via de mobile telefoon mijn familie op tijd inlichten dat ik een half uur later aan kwam. Het is me meer om te doen dat hier in de toekomst beter op wordt gelet. Ik lees dat de trein van arriva is, daar had ik niet bij stil gestaan, ik zal hen hier ook over inlichten. Met vriendelijk groet, Teus Meijdam
Tussen Geldermalsen en Dordrecht rijden geen treinen van NS, maar van Arriva. U moet dus contact opnemen met Arriva als u opmerkingen hebt over die treindienst.
Bedank voor het bericht, dat klopt ik zal het arriva vermelden

Reageer