beantwoord

1e klas Pub op Amsterdam: Happy Hour?

• 19 juli 2015
  • 6 reacties
  • 316 Bekeken

Op diverse plaatsen in Amsterdam CS hangen deze posters. Helaas, aangekomen bij het 1e klas restaurant blijkt de pub gesloten. Waarom? Dat weet het personeel niet. Happy Hour in het restaurant? Ook niet... Hoe lang blijft de pub dicht? Weten wij ook niet...
Nou, dan gaan we maar. Ja, dag meneer...:(
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 juli 2015, 14:01

Hmm ik heb zowel het emailadres als telefoon nummer gevonden. Misschien als u belt of mailt dat er dan een duidelijk antwoord is. Telefoon nummer 020-6250131 of per email info@restaurant1eklas.nl
Bekijk origineel

6 reacties

Ik weet niet op welk tijdstip je was gekomen, maar hij is dagelijks geopend van 8:30 u-23:00 u.
Afgelopen vrijdag om 17:05... Er is verschil tussen "zou moeten zijn" en "ïs".
Problemen kunnen beter opgelost worden dan weggepraat.
Hmm ik heb zowel het emailadres als telefoon nummer gevonden. Misschien als u belt of mailt dat er dan een duidelijk antwoord is. Telefoon nummer 020-6250131 of per email info@restaurant1eklas.nl
U zult echt contact met hen op moeten zoeken met uw vraag ipv. hier een antwoord te vragen. NS heeft niks met dit restaurant te maken, bij mijn weten is het een privé onderneming.
Hoi JC4real, en welkom!

Ik zou inderdaad even contact opnemen met het restaurant. Op hun website staat er ook niets over. De informatie die Redoh heeft gegeven, is correct. Succes!
@Sivan: NS is duidelijk niet van plan om hier iets aan te doen... waarom verbaast me dat niet? Wat me wel verbaast is dat andere reageerders lijken te denken dat ik actie zou moeten ondernemen richting de pub c.q. het restaurant,
Dank voor de aangereikte informatie, maar mijn enige actie in deze zal bestaan uit het in de toekomst vermijden van dit etablissement.

Reageer