beantwoord

2 x Saldo niet opgeladen wel afgeschreven

• 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb vorige week zondag 2 x 5 euro op de NS (kids vrij) kaarten van mijn twee kinderen opgeladen en met pin betaald bij een van de machine in Amsterdam Centraal NS station. Zodat we af en toe ook een tram of bus kunnen pakken (reizen met trein is wel gratis).

Maar de volgende dag kwam ik achter dat 1 x 5 euro teruggestort was op mijn rekening. Ik ging dus vanuit dat iets mis ging bij éen van de kids kaarten. Toen ik de saldo's ging checken om te weten bij welke kaart was het opladen niet gelukt, zag ik dat geen van beide kaarten saldo hebben.

Ik ben dus nu 5 euro kwijt. Hoe krijg ik deze bedrag terug ?
icon

Beste antwoord door Iris NS 2 mei 2019, 21:47

Hoi Kristelttm,

Wat balen dat dit gebeurde. Ik raad je dan aan om een screenshot van de afschrijving op te sturen naar onze klantenservice. Via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Onze chat is dagelijks van 7.00 tot 23.00 uur bereikbaar. Mijn collega daar zal je verder helpen hiermee 🙂!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Kristelttm,

Wat balen dat dit gebeurde. Ik raad je dan aan om een screenshot van de afschrijving op te sturen naar onze klantenservice. Via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Onze chat is dagelijks van 7.00 tot 23.00 uur bereikbaar. Mijn collega daar zal je verder helpen hiermee 🙂!

Reageer