27 November Amsterdam Sloterdijk Trolley afgegeven aan 2 coordinatoren die zijn ingehuurd door NS

• 1 december 2016
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Op 27 November werden er door werkzaamheden op station Zaandam Bussen van jan de wit group ingezet en die bussen werden gereden door het personeel van Jacob Hellingman.

Bij het verlaten van de bus is mijn Trolley koffer achtergebleven in de bagage ruimte en deze is netjes afgegeven door de buschauffeur aan 2 coördinatoren waar hij de hele dag al mee werkte. (mannen in de gele jasjes)

Deze mannen hebben mijn koffer niet afgegeven op het Station Sloterdijk bij de NS gevonden voorwerpen. De vraag is nu waar is mijn koffer? Ik heb vele malen gebeld met de NS en hun kunnen mij niet vertellen wie deze heren waren. Ze zijn wel degelijk ingehuurd via een uitzendbureau door NS en toch is het onbekend welk uitzendbureau dit is.

Als een bedrijf uitbesteed aan een X uitzenbureau moet dit toch bekent zijn?

2 reacties

Hoi Elizabeth, ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt dat je de trolley nog niet terug hebt. Mag ik vragen welke acties je al hebt ondernomen om je trolley terug te krijgen?
Is het inmiddels opgelost, Elizabeth?

Reageer