beantwoord

6051263

• 13 januari 2020
  • 9 reacties
  • 274 Bekeken

Waar kan ik n office klacht tegen  een boa doen die ook in t dossier van de boa en bij de leidinggevende va de boa terecht komt?

Graag replyen met deze boacode 6051263

Naar boa apenstaartje hardopdenken.nl

icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 januari 2020, 21:28

Goedenavond mrfmrf en welkom bij de NS Community!

Als NS hebben wij geen speciaal kanaal waar je een BOA klacht kunt indienen. Je kunt hiervoor terecht bij een van onze kanalen via welke je een klacht kunt indienen. Indien de klacht een BOA medewerker betreft, dan zal hij bij ons automatisch behandeld worden als een BOA klacht.

Bekijk origineel

9 reacties

Goedenavond mrfmrf en welkom bij de NS Community!

Als NS hebben wij geen speciaal kanaal waar je een BOA klacht kunt indienen. Je kunt hiervoor terecht bij een van onze kanalen via welke je een klacht kunt indienen. Indien de klacht een BOA medewerker betreft, dan zal hij bij ons automatisch behandeld worden als een BOA klacht.

geachte. 

geen van de door u genoemde kanalen oogt als een officieel kanaal dat bij de leidinggevende van de Boa terecht kan komen. Ik vraag mij af hoe een faceboek chat in de NS organisatie verwerkt wordt. 

kunt u mij de naam geven van de leidinggevende van deze boa 6051263

Reputatie 7
Badge +3

geachte. 

geen van de door u genoemde kanalen oogt als een officieel kanaal dat bij de leidinggevende van de Boa terecht kan komen. Ik vraag mij af hoe een faceboek chat in de NS organisatie verwerkt wordt. 

kunt u mij de naam geven van de leidinggevende van deze boa 6051263

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij gegevens.

Reputatie 7

En daarbij, gegevens over personeel zullen nooit aan derden worden verstrekt. In dit geval dus ook niet. 

Reputatie 4

Als @mrfmrf in/bij de trein ook zo’n toon aansloeg, dan kan ik me ergens wel voorstellen dat dat bij de BOA gedrag uitlokte waar meneer een klacht over heeft.

De klacht wordt in het systeem doorgestuurd naar de afdeling waar de klacht thuis hoort. Jammer dat je denkt dat klachten niet door worden gestuurd naar de leidinggevende van deze BOA. Het is natuurlijk wel afhankelijk van de klacht, maar er wordt zeker iets mee gedaan.

Wat Slidestops ook al aangeeft, delen wij geen gegevens van personeel aan derden dus ik kan je geen naam geven van deze leidinggevende.

Reputatie 4

De vraag is wat dat zou oplossen?

Reputatie 5

Niks. Gezien de toon waarmee topicstarter begint zal er vast iets heftigs voorgevallen zijn. Maar er zijn vaste procedures als het gaat om klachten. Vooraf op een commanderend toontje eisen stellen is dan een no go.  

Reputatie 4

Dat was ook het punt waar ik naartoe wilde. Je zin krijgen door mensen persoonlijk te intimideren. Daar moeten we echt eens van af in Nederland.

Reageer