beantwoord

8,50 betalen voor fietsenstalling.

• 27 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Beste ns, vandaag heb ik mijn fiets in de fietsenstalling van Alkmaar Noord gezet. Toen ik hem wou pakken moest ik 8,50 betalen.

Omdat ik er toch uit moest heb ik dit toch maar gedaan en keek ik naar het bord wat hier hangt. Ik vroeg mij af of ik het geld zo snel mogelijk teruggestort zou kunnen krijgen op: **** [Verwijderd door Moderator i.v.m. privacy]

Hier een foto van het bord.
Een foto van schriftten kan ik helaas niet maken ivm screenshot privacy van de rabo app.

Grt
Jurre.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 augustus 2018, 21:14

Goedenavond Jurre van den Berg en welkom bij de NS Community!

Wat raar om te lezen dat je alsnog moest betalen. Je hebt de fiets dan ook korter dan een dag daar gestalt neem ik aan? Helaas kan ik je niet helpen met een eventuele restitutie. Daar zou ik sowieso meer gegevens voor nodig hebben, maar ik ben ook geen onderdeel van onze NS Fiets afdeling die inzage heeft in deze systemen. Je kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op nemen met deze afdeling. Dat kan telefonisch, via 030-7515155 (optie 2-3), of via Twitter of Facebook.

Overigens heb ik je volledige naam en rekeningnummer verwijderd vanwege privacyoverwegingen. Dit is namelijk een openbare community. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Dit is een openbaar forum. Het is slim om je rekeningnummer direct te verwijderen.
Handig om je rekeningnummer en je naam zo openbaar te maken. Ik zou het rekeningnummer maar snel verwijderen
Goedenavond Jurre van den Berg en welkom bij de NS Community!

Wat raar om te lezen dat je alsnog moest betalen. Je hebt de fiets dan ook korter dan een dag daar gestalt neem ik aan? Helaas kan ik je niet helpen met een eventuele restitutie. Daar zou ik sowieso meer gegevens voor nodig hebben, maar ik ben ook geen onderdeel van onze NS Fiets afdeling die inzage heeft in deze systemen. Je kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op nemen met deze afdeling. Dat kan telefonisch, via 030-7515155 (optie 2-3), of via Twitter of Facebook.

Overigens heb ik je volledige naam en rekeningnummer verwijderd vanwege privacyoverwegingen. Dit is namelijk een openbare community. 🙂

Reageer