beantwoord

Aangeven waar NS bus stopt bij Deventer Colmschate

• 25 juni 2019
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2
  • Intercity
  • 12 reacties
Helaas komt het wel eens voor dat de trein niet rijdt. Meestal komt er dan een bus en bij Deventer Colmschate was de plek hiervoor duidelijk aangegeven middels een haltebord voor het station.

Nu is het station geheel verbouwd (eindelijk, ben er blij mee) en is de omgeving geheel op de kop gezet. Nu stond er onlangs aangegeven op het digitale bord met vertrekkende treinen dat de NS bus stopt bij bushalte 'De Scheg'. Maar da's een beetje een kansspel aangezien er volgens mij 4 haltes in de omgeving die naam hebben. Is het mogelijk om dit duidelijker aan te geven waar de bus stopt?

De laatste keer ben ik maar langs de (drukke) weg gaan gebaren om de bus te laten stoppen en er zo een m/v of 10 mee kon. De chauffeur was het ook niet echt duidelijk bleek bij navraag.
icon

Beste antwoord door Emma NS 25 juni 2019, 20:05

Ik ga er een e-mail achter aan sturen, maar beloof niks! Wel fijn dat je het even aangeeft, goeie suggestie! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Ik ga er een e-mail achter aan sturen, maar beloof niks! Wel fijn dat je het even aangeeft, goeie suggestie! 🙂
Badge +3
Het wisselt vaak nogal eens waar de bussen stoppen op stations.

Bij aangekondigde werkzaamheden staan er natuurlijk borden 'Naar de NS Bus' en zal er ook personeel aanwezig zijn om advies aan te vragen.

Zo liep ik een tijdje terug (werkzaamheden) in Den Bosch op de automatische piloot richting uitgang Magistratenlaan/Paleiskwartier (bussen zullen daar wel komen), tot me opviel dat het daar toch wel erg rustig was.

Dus toen toch maar de borden gevolgd naar spoor 1a en daar door het hekje (mét uitcheckpaaltje, heel handig!) en een trapje (met assistentie voor kinderwagens en zo) in de tunnel (Perronweg) bij de bussen uit te komen.

In Utrecht weer ingecheckt ergens vlakbij een ingang naar spoor 20/21 of zo om mijn reis te vervolgen. Er was geen mobiele in/uitcheckpaal aanwezig maar dat was geen probleem want ik had in Den Bosch gewoon uitgecheckt (niet de bedoeling maar kwam goed uit want geen gedoe met gemiste in/uitchecks, dan maar een 'opgeknipte' reis en bijna net zoveel kwijt).

Let daar wél op met verschillende vervoerders (NS/Arriva/Blauwnet) en zo.

Reageer