Aanrijding met een persoon

• 26 november 2015
  • 32 reacties
  • 12963 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3
In België wordt er gewoon omgeroepen dat er iemand voor de trein is gesprongen. Daar krijgt de familie trouwens ook de rekening voor de kosten en de vertraging.

In Duitsland heb ik zelf een keer meegemaakt toen ik in de trein zat. Daar liep de machinist zelf (eenmansbediening) door de trein om te vertellen wat er was gebeurd en dat we moesten rekenen op minstens twee uur vertraging.

Dit lijkt me eerlijk gezegd een typisch Nederlandse discussie.
Reputatie 1
Nederlanders zijn geweldig (ja ik ben er ook een), als er wat te klagen valt zullen we dat zeker doen. Genieten dit
Reputatie 7
Badge +4
Alle Nederlanders zijn geen Hollanders hoor 😉 Mopperen is af en toe ook wel lekker.
Reputatie 4
Deze post laat zien dat het een internationale discussie is waar Nederland op achterloopt: https://forum.ns.nl/op-station-17/aanrijding-persoon-20105/index1.html#post120821
wij kunnen beter duidelijk zijn over zelfmoord, hoe moeilijk en pijnlijk dit ook mag zijn!
Reputatie 2
Wederom, een topic van 2 jaar geleden openen is niet nodig.
Reputatie 4
EDIT zag later pas dat dit topic 2 jaar oud is.
In België wordt er gewoon omgeroepen dat er iemand voor de trein is gesprongen. Daar krijgt de familie trouwens ook de rekening voor de kosten en de vertraging.
In België wordt er een onderscheid gemaakt tussen een persoonsongeval en een ongeval met een wegvoertuig in de reisinformatie.

Daarmee is de relatie tussen het noemen van een aanrijding met een persoon bij een omroepbericht en het overgaan tot zelfdoding op deze wijze niet overtuigend aangetoond.
Met koektrommelwijsheden worden dingen overtuigend aangetoond :?

Reageer