beantwoord

aantal stations met wifi

Is er al enig zicht op wanneer het aantal stations met wifi wordt verhoogt? Dit staat t.o.h. op 48.
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 april 2018, 16:09

Hoi Jmuntjewerf, het is bij mij niet bekend dat hier plannen voor zijn. Ik zal je wensen in ieder geval aangeven voor je!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Want? Je mist honderdduizenden belangrijke zakelijke emails daardoor, of baal je gewoon dat je je Facebook niet kan checken, want dat kan écht niet wachten tot je thuis bent?
Pejeka schreef:

Want? Je mist honderdduizenden belangrijke zakelijke emails daardoor, of baal je gewoon dat je je Facebook niet kan checken, want dat kan écht niet wachten tot je thuis bent?

Het gaat er niet om wel/niet emailverkeer of Facebook te kunnen gebruiken. Ik ben afhankelijk NS-dienstverlening die alleen via telefoon oproepbaar is.
Dan verhoog je je abbonement zodat je meer MB's hebt of je vraagt je werkgever om meer MB's als je een werktelefoon hebt. Je gaat er toch zeker niet van uit dat de NS maar overal wifi voor je gaat opzetten? NS kan beter de station aangenamer maken door er verwarmde wachtruimtes te maken en zorgen voor meer overkapping. Om maar niet te spreken over de treinen die vies zijn en beter schoongemaakt kunnen worden.

Maar als er maar op alle stations wifi is dan maakt dat natuurlijk allemaal niet uit.
Hoi Jmuntjewerf, het is bij mij niet bekend dat hier plannen voor zijn. Ik zal je wensen in ieder geval aangeven voor je!
Een landelijke uitrol van WiFi op alle stations lijkt me een goed plan. Dat kan mooi ingezet worden als "wachtverzachter".
Iris NS schreef:

Dit vraag ik i.v.m. het feit dat de AVG-app operationeel is, en het percentage aan reizigers met een beltegoedkaart ander zo door hun tegoed heen zijn door het mobiele netwerk aan te zetten. Bij het overschakelen op wifi is dit niet aan de orde.
De mensen met een beltegoedkaart kunnen ook zelf voor de kosten opdraaien door meer internet te kopen? Focus van de NS moet niet liggen op wifi maar op het vervoeren van reizigers in schone en werkende trein, en dat men op de stations droog en warm kan wachten

Reageer