beantwoord

Abonnement bewaakte fietsenstalling verschillende fietsen

• 3 november 2015
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Ik zou graag een abonnement afsluiten voor de bewaakte fietsenstalling op station Rotterdam Centraal. Ik heb meerdere fietsen die ik graag beide op het station wil kunnen stallen (uiteraard niet op hetzelfde moment). Kan dit met 1 abonnement of is mijn abonnement gebonden aan een fiets?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 november 2015, 20:21

Welkom op het NS Serviceforum Majrim. In de bewaakte fietsenstallingen met service, zoals op Rotterdam Centraal, kun je jouw fiets stallen met een dagkaart, 10-strippenkaart, maandkaart of jaarabonnement. Deze kaarten en abonnementen kun je in de stalling zelf kopen. De mogelijkheden en prijzen kunnen per stalling verschillen, maar een jaarabo kost in principe 105,00 EU. Informeer ter plekke of bel even met NS-Fiets (030-751 51 55, optie 2, vervolgens optie 3). Het is bijna altijd zo dat een abonnement voor één fiets geldt.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Majrim. In de bewaakte fietsenstallingen met service, zoals op Rotterdam Centraal, kun je jouw fiets stallen met een dagkaart, 10-strippenkaart, maandkaart of jaarabonnement. Deze kaarten en abonnementen kun je in de stalling zelf kopen. De mogelijkheden en prijzen kunnen per stalling verschillen, maar een jaarabo kost in principe 105,00 EU. Informeer ter plekke of bel even met NS-Fiets (030-751 51 55, optie 2, vervolgens optie 3). Het is bijna altijd zo dat een abonnement voor één fiets geldt.
Bijna altijd impliceert dus dat er een abonnement mogelijk is voor meerdere fietsen. De vraag blijft alleen welk.

Reageer