beantwoord

AED station Utrecht CS

  • 7 March 2022
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Het valt mij net op dat de AED op perron 11 van Utrecht CS een rood knipperend lichtje heeft. Dit lijkt mij niet goed.  Kan dat naar gekeken worden? Dank! 

icon

Beste antwoord door Denice NS 8 March 2022, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik verwacht eigenlijk niet dat ze de kleur van veranderen. Rood is immers de kleur van 'opgelet' of 'stop' of 'buiten gebruik'.

Ik kwam een paar maanden geleden ook een AED-kast tegen die vastgelopen leek te zijn. De zelftest duurde belachelijk lang dat ik dit gemeld heb bij de meldcentrale. Ze pakten dit direct op.

Badge +3

Via Twitter (NS) https://twitter.com/NS_online/status/1616914974663737344

Ik heb mij door Fuego zelve, bit.ly/3QZCfaE, laten vertellen dat dit toch echt het geval is. Je kan het uiteraard zelf ook even checken bij hen als je het van Fuego zelve wilt horen. Zij gaven daarnaast ook aan dat zij aan het kijken waren of zij de kleur eventueel konden aanpassen omdat dit voor veel verwarring zorgde. Dit leek echter een grotere klus van verwacht. Hierover heb ik echter geen recente update meer.

Hoi Jis76. Welkom bij de Community.

Goed dat je dit doorgeeft! Ik heb jouw signaal doorgegeven aan de stationsmanager. Zij pakt het verder op. Dankjewel!

Reageer