beantwoord

Afstemming België - NL - stoptrein Roosendaal Antwerpen

• 16 december 2014
  • 1 reactie
  • 795 Bekeken

Ook in de nieuwe dienstregeling geeft de routeplanner een aansluiting aan tussen de intercity's Asd-Roosendaal-Zeeland en de stoptrein NMBS naar Antwerpen. Overstaptijd 5 minuten. Ik heb nu al 3 keer meegemaakt dat de intercity uit de Randstand een paar minuten te laat was, maar dat de stoptrein naar Antwerpen NIET een minuutje wacht en de deuren sluit terwijl aanrennende reizigers in zicht zijn. Oplossing m.i.:
- overleg met NMBS over even wachten bij 2-4 minuten vertragen van de intercity's NS;
- NMBS-trein van hetzelfde perron laten vertrekken.
icon

Beste antwoord door Jan NS 17 december 2014, 17:30

Goed dat je ons hebt gevonden om je suggesties met ons te delen Wendel. Ik ga je tips doorzetten naar de afdeling Landelijke Reisinformatie. Naast jouw suggesties zou een andere oplossing kunnen zijn de Reisplanner aanpassen, zodat reizigers niet meer de illusie hebben dat ze deze overstap kunnen halen. De afdeling Reisinformatie kan dit het beste beoordelen. Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station'.
Bekijk origineel

1 reactie

Goed dat je ons hebt gevonden om je suggesties met ons te delen Wendel. Ik ga je tips doorzetten naar de afdeling Landelijke Reisinformatie. Naast jouw suggesties zou een andere oplossing kunnen zijn de Reisplanner aanpassen, zodat reizigers niet meer de illusie hebben dat ze deze overstap kunnen halen. De afdeling Reisinformatie kan dit het beste beoordelen. Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station'.

Reageer