beantwoord

Alcoholische versnapering stationshuiskamer

• 21 januari 2018
  • 17 reacties
  • 653 Bekeken

Kan ik bij de Stationshuiskamer terecht voor een alcoholische versnapering?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 28 januari 2018, 13:50

Dan schrijf ik even een nieuw antwoord om te markeren, want niks dekt echt de lading ;)

In de meeste stationshuiskamers is inderdaad een alcoholisch drankje te krijgen, maar het assortiment kan per locatie verschillen. De website hiervoor is nog in ontwikkeling, hopelijk kan je hier binnenkort vinden wat er waar te koop is.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom JaapZ, op dit forum!
Ik begrijp dat je met een glaasje op in de trein wilt?
Of bedoel je een kersenbonbon met likeur?
Een drankje bedoel ik ja.
Reputatie 7
Badge
Hoe gezellig de stationshuiskamer ook kan worden, een neutje zal niet lukken. NS bevordert geen (mogelijkheid tot) dronkenschap) op station en in de trein. Te groot risico.
Badge +3
De stationskamer in Culemborg verkoopt in ieder geval blikjes bier. En ook flessen wijn, zag ik, maar die staan zo uitgestald dat het wellicht promotie is voor een lokaal merk en geen onderdeel van het standaard assortiment.
Hoi JaapZ,

Welkom op het NS Serviceforum :)
Er komt hier binnenkort een menukaart te staan. Welke Stationshuiskamer bedoel je?
Badge +3
Afgaande op de foto lijkt het me niet dat er alcoholische versnaperingen aangeboden worden.
http://retail.nsstations.nl/formules/stationshuiskamer/over-stationshuiskamer
Reputatie 4
Badge
Hoe gezellig de stationshuiskamer ook kan worden, een neutje zal niet lukken. NS bevordert geen (mogelijkheid tot) dronkenschap) op station en in de trein. Te groot risico.

Hoe kom je daar dan bij? Het overgrote deel van de winkels op het station en zelfs Railcatering verkopen bier en/of wijn.

De zeven soorten bier/wijn en de bijpassende hapjes die op Den Haag Centraal geserveerd worden vindt je hier: https://www.facebook.com/pg/stationshuiskamergvc/menu
Dank voor het delen Gert-Jan G :)

Ik weet inmiddels dat in de Stationshuiskamer van Arnhem ook alcohol te bestellen valt.
En de Rotterdamse stationshuiskamer?
Reputatie 7
Badge
De stationskamer in Culemborg verkoopt in ieder geval blikjes bier. Sinds wanneer is er in Culemborg een stationswachtkamer? Er is er 1 in Geldermalsen, maar die verkoopt alleen koffie, thee en frisdranken.
Badge +3
Sinds november 2014, kennelijk. (Ze hebben toen de Kiosk omgebouwd.)
Ik weet niet wie reactie 3 als antwoord heeft gemarkeerd, want dat klopt niet. Inmiddels bij Stationshuiskamer in Rotterdam geweest, flesje Heineken voor 2,50 en Jopen Speciaalbier voor 3,50.
Reputatie 4
Geldermalsen verkoopt ook bier. Meen blikjes Heineken gezien te hebben in de koeling. @Iris NS: het wil niet vlotten met de website voor de Stations Huiskamers.
Reputatie 7
Badge
Ik weet niet wie reactie 3 als antwoord heeft gemarkeerd, want dat klopt niet. I.
ik niet... Want ik constateer dat het beleid is omgegooid. Excuus.
Ik heb het even aangepast. Bedankt dat jullie ons er even op hebben gewezen!
Reputatie 7
Badge
Ik heb het even aangepast. Bedankt dat jullie ons er even op hebben gewezen!
@chielNS
nu klopt het ook niet, want dit gaat over winkels op het station, en niet over de stationswachtkamer 😛
Dan schrijf ik even een nieuw antwoord om te markeren, want niks dekt echt de lading ;)

In de meeste stationshuiskamers is inderdaad een alcoholisch drankje te krijgen, maar het assortiment kan per locatie verschillen. De website hiervoor is nog in ontwikkeling, hopelijk kan je hier binnenkort vinden wat er waar te koop is.

Reageer