beantwoord

Almere-Buiten 2017 intercity stop

• 7 april 2017
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Hoe krijgt de NS het voor elkaar zulke slecht oplettende en/of geïnstrueerde machinisten in te zetten dat ze na 4 maanden nieuwe dienstregeling NOG STEEDS DOORRIJDEN op station Almere-Buiten?

Zo slecht. Ongelofelijk.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 7 april 2017, 17:41

Ik zal de klacht over het traject in ieder geval doorzetten, en dat het weer is misgegaan. Ik weet dat we nog steeds erg scherp zijn op dingen die misgaan op dit traject, dus bedankt dat je het bij ons aangeeft.

Mocht je nog meer dan een half uur vertraging hebben opgelopen, of op een andere manier extra kosten hebt gemaakt, hoor ik dat graag van je in een privébericht.

Ik zie trouwens dat je deze vraag ook of Facebook hebt gesteld. Vind je het goed als ik in dat bericht even koppel naar de afhandeling hier? Lijkt me verstandig om het op een platform op te lossen en te bespreken.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag EduardS, en welkom op het forum.

Ik begrijp dat je zelf in een trein hebt gezeten die Almere Buiten heeft overgeslagen? Ik snap dat je daar ontzettend van baalt, en weinig begrip voor kan opbrengen omdat het al zo lang speelt. Ik wil je graag dit nieuwsbericht sturen, daar geven wij uitleg over de maatregelen die wij hebben genomen.

Nou begrijp ik uit je verhaal dat dit niet voldoende is geweest. Zou je me iets meer kunnen vertellen? Wat is er precies gebeurd, op welk traject zat je, en hoe laat ben je opgestapt? En hoe heb je het uiteindelijk verder opgelost? Dan ga ik in ieder geval intern doorgeven dat het weer een keer fout is gegaan, en kan ik kijken of ik eventuele kosten kan vergoeden.

Dit mag ook in een privébericht, door op mijn naam te klikken.
Bedankt voor je reactie, Chiel.

Ik ben om 16:13 op station Diemen-Zuid ingestapt in de sprinter naar Almere Oostvaarders. Ben op Almere-Buiten uitgestapt om 16:50 om daar om 16:53 over te stappen op de intercity.

Die reed dus voor de zoveelste keer gewoon keihard voorbij ...
Ik zal de klacht over het traject in ieder geval doorzetten, en dat het weer is misgegaan. Ik weet dat we nog steeds erg scherp zijn op dingen die misgaan op dit traject, dus bedankt dat je het bij ons aangeeft.

Mocht je nog meer dan een half uur vertraging hebben opgelopen, of op een andere manier extra kosten hebt gemaakt, hoor ik dat graag van je in een privébericht.

Ik zie trouwens dat je deze vraag ook of Facebook hebt gesteld. Vind je het goed als ik in dat bericht even koppel naar de afhandeling hier? Lijkt me verstandig om het op een platform op te lossen en te bespreken.
Dat vind ik prima, Chiel. Bedankt voor je hulp en alle genomen stappen!

Prettig weekend!
Namens Chiel, graag gedaan! Jij ook een goed weekend gewenst, Eduard 🙂

Reageer