beantwoord

Alweer een seinstoring Den Helder

• 12 februari 2015
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik pas overdag op op mijn kleindochter van vier. Zodra mijn dochter thuis komt, moet ik gelijk weg naar mijn afspraken. Het is vandaag de twee keer deze week dat er een seinstoring is vanuit Den Helder, waardoor mijn dochter later is en ik mijn afspraak mis. Ik kan mijn kleindochter niet meenemen naar mijn afspraak, dus zal voor de tweede keer deze week moeten afzeggen. Het afzeggen kost mij iedere keer geld. U kunt begrijpen dat ik niet bij ben! Denk er hard over om de declaraties maar eens door te sturen.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 12 februari 2015, 17:35

Welkom op het NS serviceforum JTB. Op de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station. Daar komt het beter tot zijn recht. Spijtig om te lezen dat je twee keer last hebt gehad van deze seinstoring. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet prettig is wanneer je naar een afspraak moet. Voor gevolgschade kom je helaas niet in aanmerking, zie dit topic voor informatie. Ik begrijp heel goed dat je daar niet blij mee bent en ik hoop ook dat je hier niet vaker last van zult hebben. We werken er tijdens een storing met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Voor Geld terug bij Vertraging kan er wel een claim worden ingediend bij een extra reistijd van 30 min of meer. Hopelijk kan dat de situatie nog wat verzachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Ik zou die zeker een keer doorsturen, weliswaar is NS wettelijk vrijgesteld van vervolgschade door het uitvallen van treinen, maar het kan geen kwaad als men met de neus op de feiten wordt gedrukt en ziet wat een soms matig functionerend spoorwegnet veroorzaakt.
Welkom op het NS serviceforum JTB. Op de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station. Daar komt het beter tot zijn recht. Spijtig om te lezen dat je twee keer last hebt gehad van deze seinstoring. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet prettig is wanneer je naar een afspraak moet. Voor gevolgschade kom je helaas niet in aanmerking, zie dit topic voor informatie. Ik begrijp heel goed dat je daar niet blij mee bent en ik hoop ook dat je hier niet vaker last van zult hebben. We werken er tijdens een storing met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Voor Geld terug bij Vertraging kan er wel een claim worden ingediend bij een extra reistijd van 30 min of meer. Hopelijk kan dat de situatie nog wat verzachten.

Reageer