Amersfoort Vathorst1

• 28 July 2015
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb dikwijls ochtenddienst in Amsterdam en pak de eerste treindienst hieruit (geen treinen voor 6 uur en weinig optie). Vandaag is de tweede dag in de week dat het laat en vertraagd aankomt. Het is rustige tijd en kan me niet voorstellen dat een vertraging steeds voorkomt. Dit kost me tijd en veel geld.

5 reacties

En wat is nu precies de vraag?
Reputatie 6
Badge +1
Welke trein neemt u precies? De sprinter van 6:35u uit Amersfoort Schothorst naar Hoofddorp?
In de gegevens zie ik niet terug dat die trein erg vertraagd is.
Hoi AdjNS,

Welkom op het forum. Ik heb je andere topic over hetzelfde onderwerp verwijderd.

Vervelend dat je te maken hebt met vertraging op je traject. Zou je inderdaad wat meer informatie willen geven? Mocht je vinden dat de dienstregeling op jouw traject beter kan, dan kun je altijd een suggestie doen bij NS, of aangeven dat je veel last hebt van vertragingen of andere (structurele) problemen.
Reputatie 1
Badge
Psst! Dit wil NS natuurlijkniet zelf zeggen-die hebben enkel posotieve reclame-PR-praat. De hoogstwaarschijnlijke reden is vakantieitijd en personeelsgebrek. Daar helpt geen enkele hoe modern ook zijnde centrale tegen. Kijk eens hoe vroeg de 1e stadsbus rijdt en hoe dat aansluit op Amf-centraal.
Tsja, de eerste treinen op Vathorst zijn de stoptreinen vanuit Zwolle naar Utrecht Centraal. Die serie staat er momenteel om bekend problemen en vertragingen te geven*, en dat blijkt ook uit zo'n beetje alle historische informatie die er is. Ik zou zeggen: volg srt en kijk (voor nu) eens hoe de stadsbus aansluit op Amersfoort inderdaad.

*Alsje, alsjeblieft, begin de discussie over het waarom in die treinserie niet hier op het forum.

Reageer