beantwoord

Amsterdam Sloterdijk: nieuwe poortjes en lijntjes

• 31 oktober 2017
  • 33 reacties
  • 1039 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 6
Ik denk dat het maken van een goede plattegrond wel wat ingewikkelder is dan je denkt. :)

Overigens is de technologie natuurlijk al wat verder, aangezien je met een smartphone, een app en een station met beacons ook goed op pad kan. 😉
Ik lag al even in bed, echter de 'blinden' zijn lichten die zichtbaar zien waar slechtzienden licht geven aan de anderen die duisternis negeren?. Dus zet het door Erryrt en zorg voor een bevredigend antwoord vanuit de NS. ?
Badge +3
Ik lag al even in bed, echter de 'blinden' zijn lichten die zichtbaar zien waar slechtzienden licht geven aan de anderen die duisternis negeren?. Dus zet het door Erryrt en zorg voor een bevredigend antwoord vanuit de NS. ?
Helder, dat dus! (en nu oogjes dicht en snaveltje ook... Zzz, het is gewoon té simpel)!

Luister goed naar de tekst in dit nummer, heeft NS weinig aan al die geheimen, maar goed... https://www.youtube.com/watch?v=PIksbyVq5jA
Helder, dat dus! (en nu oogjes dicht en snaveltje ook... Zzz, het is gewoon té simpel)!

Luister goed naar de tekst in dit nummer, heeft NS weinig aan al die geheimen, maar goed... https://www.youtube.com/watch?v=PIksbyVq5jA

Wat is te simpel? ?
Reputatie 6
@Lubbers: gelet op je vorige post, vraag je het hier nog even over een maand na hoe het zit met de geleidelijnen op Sloterdijk? 🙂 Kijken of de huidige puinzooi die NS en ProRail ervan hebben gemaakt al is opgelost.
Op Amstel was er vandaag iemand bezig om deze geleidelijnen wit te verven. ;-)

(Plaats morgen wel een foto. )
Reputatie 6
Als het contrasteert, is dat alleen maar een goede zaak. 🙂
Reputatie 6
Ik durf je nu al te vertellen dat dat niet nodig is, hlubbers.

Twee maanden later... *grijns*

Reageer