beantwoord

Amsterdam Sloterdijk: update over CiCo's en/of poortjes

• 2 oktober 2016
  • 16 reacties
  • 645 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider*
  • 632 reacties
Beste NS,

De afgelopen tijd zijn er op Amsterdam Sloterdijk bij de lage perrons werkzaamheden uitgevoerd bij de trappen richting de metrohal, die duiden op de komst van poortjes.

Hebben jullie wellicht een planning van de werkzaamheden, evenals een omschrijving van hoe het e.e.a. eruit gaat zien? Is het de bedoeling dat je straks van trein naar trein kan blijven overstappen zonder om te checken?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 14 november 2016, 18:12

Hallo VIRM, helaas niet volledig. Ik heb wel een reactie ontvangen dat de planning met betrekking tot het plaatsen van de poortjes nog niet vast ligt. Het zou kunnen dat dit ook voor het ontwerp het geval is. Voor nu blijft het dus nog even afwachten tot hier meer informatie over bekend wordt gemaakt.
Bekijk origineel

16 reacties

Hallo VIRM,
Ik heb even voor je gekeken, maar kan hier helaas geen informatie over vinden. Daarom wil ik je adviseren even contact op te nemen met ProRail. Zij kunnen je hier ongetwijfeld meer over vertellen.
Reputatie 6
Maar de chipkaartapparatuur wordt toch gewoon geplaatst door NS? Dus wat heeft ProRail hier precies mee te maken?
Dat klopt, maar als je een planning van de werkzaamheden wenst dien je dit bij ProRail na te gaan. Ik zal eens een bericht sturen of er al iets meer bekend is over de plaatsing van de poortjes. Zodra ik hier een terugkoppeling van ontvang zal ik je dit laten weten.
Reputatie 6
Is her inmiddels al wat meer over bekend? 🙂
Nog niet VIRM, maar ik heb even een reminder verzonden en hoop snel met een terugkoppeling te komen.
Ik heb bericht ontvangen dat het dit bij de betreffende afdeling ligt en dat de persoon die hierover gaat morgen weer aanwezig is. Ik verwacht dus in de loop van de week wel een terugkoppeling. Bedankt voor je geduld.
De reminder is de deur uit, we wachten nog even af en ik hoop zo spoedig mogelijk een terugkoppeling te kunnen geven.
De afdeling die hierover gaat heeft het op het moment erg druk. Ik heb nogmaals het verzoek voor een terugkoppeling verzonden.
Reputatie 6
Ha Miriam, heb je al een terugkoppeling gekregen? 🙂
Hallo VIRM, helaas niet volledig. Ik heb wel een reactie ontvangen dat de planning met betrekking tot het plaatsen van de poortjes nog niet vast ligt. Het zou kunnen dat dit ook voor het ontwerp het geval is. Voor nu blijft het dus nog even afwachten tot hier meer informatie over bekend wordt gemaakt.
Reputatie 2
ik zie inderdaad wel ontwikkelingen die erop duiden dat de poortjes onderaan de trappen komen!
(deze foto is genomen op het lage perron onderaan de trappen richting de metrohal, zie attachment)
We zijn inmiddels bijna een jaar verder en nog steeds is het niet helemaal duidelijk.
Reputatie 7
Wat is niet duidelijk hlubbers?
Badge +3
Er is een heel topic gewijd aan de poortjes op Sloterdijk, plus de (on)mogelijkheden om al dan niet poortjesvrij over te kunnen stappen.

Heb de link ook niet bij de hand maar even zoeken dus.
Haha exemplarische prorail communicatie. Werkt vandaag niet, is er morgen weer. Semi overheid, semi motivatie.
Reputatie 7
Goede post weer Sjembek........ahhum.

Reageer