beantwoord

Animatie tussen inchecken met dezelfde soort kaart

• 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

In stations waar het druk bij de poortjes kan zijn, is het lastig om onderscheid te maken tussen de in check momenten van 2 personen met 2 dezelfde abonnementen.
Je kan niet zien of jij bent ingecheckt naast het geluidje, het scherm laat namelijk dezelfde informatie zien. Je loopt immers gewoon snel door. Ik denk met bijvoorbeeld een snelle dip to white aan het begin van jouw weergave, het een stuk duidelijker is dat je bent ingecheckt, en jouw informatie wordt weergegeven. In principe kan elke animatie, zolang het snel, snappy, en goed te zien is, je ziet het namelijk wanneer jij al halverwege tussen de poortjes staat!
Is het mogelijk om dit te implementeren?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 mei 2019, 11:23

Goedemorgen Stakkenberg en welkom bij de NS Community!

De ervaring die je hebt is een die wel al vaker hebben binnen gekregen, onder andere hier op de Community. Wanneer twee reizigers relatief snel achter elkaar inchecken bij een poortje, krijgt het systeem inderdaad niet de tijd om de weergave te 'resetten', waardoor het dus lastig is om de verschillende transacties te onderscheiden.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik meen mij te herinneren dat dit een gevolg was door het systeem en door technische redenen niet makkelijk opgelost kon worden. Dat gezegd hebbende zal ik je feedback wel doorgeven, ook al is het puur om aan te geven dat er meerdere mensen zijn die dit vervelend vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Stakkenberg en welkom bij de NS Community!

De ervaring die je hebt is een die wel al vaker hebben binnen gekregen, onder andere hier op de Community. Wanneer twee reizigers relatief snel achter elkaar inchecken bij een poortje, krijgt het systeem inderdaad niet de tijd om de weergave te 'resetten', waardoor het dus lastig is om de verschillende transacties te onderscheiden.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik meen mij te herinneren dat dit een gevolg was door het systeem en door technische redenen niet makkelijk opgelost kon worden. Dat gezegd hebbende zal ik je feedback wel doorgeven, ook al is het puur om aan te geven dat er meerdere mensen zijn die dit vervelend vinden.

Reageer