beantwoord

Assistentieverlening Bilthoven

• 28 januari 2015
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Eerder was er, ook tijdens de spits, een begeleider op station Bilthoven voor mensen die slecht ter been zijn of met bagage/kinderwagen etc. reizen aangezien je alleen nog per trap het station kunt bereiken. Ik heb hem al enige tijd niet meer gezien en vraag me af of deze service er nog is, of dat het beperkt is tot bepaalde dagen/uren?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 januari 2015, 16:19

Welkom op het NS serviceforum, meris! Leuk dat je je weg hier naartoe hebt gevonden. Assistentieverlening is er nog steeds. In het Overzicht stations met Assistentieverlening staat Bilthoven ook aangegeven. Voor assistentieverlenging kunnen reizigers dus contact met hen opnemen.

P.S. om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum overige producten en heb ik de titel wat aangepast
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS serviceforum, meris! Leuk dat je je weg hier naartoe hebt gevonden. Assistentieverlening is er nog steeds. In het Overzicht stations met Assistentieverlening staat Bilthoven ook aangegeven. Voor assistentieverlenging kunnen reizigers dus contact met hen opnemen.

P.S. om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum overige producten en heb ik de titel wat aangepast

Reageer