beantwoord

Assistentieverlening station Amsterdam Sloterdijk

• 23 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Ik meen mij te herinneren dat er op station Amsterdam Sloterdijk altijd assistentieverlening beschikbaar was (in- en uit de trein kunnen stappen met een rolstoel m.b.v. een brug).
Station Amsterdam Sloterdijk zie ik ook op de kaart staan met 'overzicht stations met assistentieverlening'.
Echter, als ik op de site van ns kijk bij 'informatie over station Amsterdam Sloterdijk' staat er dat er geen assistentieverlening wordt aangeboden.

Kortom: hoe zit het nu? - wel of geen assistentieverlening op Amsterdam Sloterdijk? (en indien niet meer beschikbaar, waarom niet meer? En komt er binnenkort wel weer assistentieverlening?

Mvg,
Quinta
icon

Beste antwoord door Leny NS 24 augustus 2015, 11:57

Quinta, welkom op het NS serviceforum. Ik had je vraag uitgezet. Maar deze voorziening is ook aanwezig op station Amsterdam Sloterdijk. Je kan via de site assistentie aanvraag indienen. Ik heb je signaal doorgezet en de site wordt aangepast. Bedankt! Ik heb je vraag verplaatst naar 'op het station'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Quinta, welkom op het NS serviceforum. Ik had je vraag uitgezet. Maar deze voorziening is ook aanwezig op station Amsterdam Sloterdijk. Je kan via de site assistentie aanvraag indienen. Ik heb je signaal doorgezet en de site wordt aangepast. Bedankt! Ik heb je vraag verplaatst naar 'op het station'.

Reageer