beantwoord

Automatisch toilet is niet schoon

• 15 december 2016
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Vandaag een toiletbezoekje moeten maken op station Dieren. 50 Cent extra gepind want natuurlijk weer niet in de knip. Nu was het toilet totaal niet schoon...volgens de beschrijving zou de machine zich 12 min. na het sluiten van de deur uit, moeten reinigen. Is dit centraal geregeld? Internet of Things o.i.d.? Eigenlijk vond ik het geen 50 Cent deze keer gelet op de reinheid eerdere keren wel.
waard, gelet op de reinheid.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 15 december 2016, 18:30

Hallo Dmouth, jammer om te lezen dat het toilet niet schoon was.
Dit wordt normaal gesproken centraal geregeld. Ik heb je signaal even doorgegeven aan de beheerder van dit station zodat hier even naar gekeken kan worden. Hopelijk tref je de volgende keer weer een schoon toilet aan.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Dmouth, jammer om te lezen dat het toilet niet schoon was.
Dit wordt normaal gesproken centraal geregeld. Ik heb je signaal even doorgegeven aan de beheerder van dit station zodat hier even naar gekeken kan worden. Hopelijk tref je de volgende keer weer een schoon toilet aan.
Hoi Miriam, helemaal top! Dank voor jouw (re)actie.
Ik heb een keer op Roosendaal meegemaakt dat personeel van De Kiosk mensen juist adviseerde deze WC's niet te gebruiken, omdat ze nooit zouden worden schoongemaakt. Uiteindelijk zijn deze WC's op perron 3 verbouwd en moeten gebruikers nu voor 50c de perron-kiosk in om een sleutel te halen. Dat is een nieuw drama, want ik zie alle klanten problemen hebben om daar met de sleutel de deur open te krijgen (bij alle 2 de WC's).
Hoi grensarbeider, dat is een vervelend situatie. Zorgt deze situatie wel voor een schoon toilet?
Als ik het goed begrijp is het probleem op station Roosendaal dus dat het lastig is om de deur open te krijgen?
Dag Miriam NS. Schone wc's was een issue, maar of dat nog zo is weet ik niet. Gelukkig heb ik ze nog niet nodig gehad. Maar ik vind het wel triest dat ik zie dat mensen problemen hebben om toegang te krijgen naar de gerenoveerde wc's. Als ik op het perron loop naar mijn trein (bij overstappen), dan hoor je ze soms ook gewoon mensen of NS-medewerkers (als die er toevallig een is) vragen om hulp. In geval van hoge nood situaties lijkt mij dit geen wenselijke (en geen gezonde) situatie.

Reageer