beantwoord

AVG Assistentie Station Rheden

Reputatie 1
Met ingang van de nieuwe dienstregeling op 10 dec, verdwijnen de FLIRT sprinters op het traject 7600 Zutphen - Arnhem Centraal – Nijmegen - Wijchen. Voor mij als rolstoelgebruiker geeft dit problemen om zelfstandig te reizen vanaf Station Dieren.

In het persbericht van 30 mei ( http://nieuws.ns.nl/assistentie-op-10-extra-stations/ ) is te lezen dat met ingang van 1 dec AVG reisassistentie wordt uitgebreid met o.a. het NS Station Rheden. Daarnaast worden 'op de meeste stations' de tijden verruimd, vanaf de eerste t/m laatste trein.

Is er bekend wat de AVG tijden worden van NS Station Rheden?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 november 2017, 17:58

Een dag later dan ik had gehoopt, maar bij deze toch nog een antwoord :)

Per 1 december vindt er een aantal toevoegingen plaats aan de stations waar AVG aangeboden wordt. Op deze nieuw toegevoegde stations, waaronder ook station Rheden valt, zal vanaf 1 tot en met 10 december gedurende de volgende tijden AVG worden aangeboden:
Maandag t/m Vrijdag: 7:00 - 23:00 uur.
Zaterdag & Zondag: 8:00 - 22:00 uur.

Per ingang van de nieuwe dienstregeling, vanaf 11 december, zal op alle stations waar AVG aangeboden wordt, deze hulp aangeboden worden vanaf de eerste tot en met de laatste trein. Dit geldt dus ook voor de stations die per 1 december worden toegevoegd.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond Verhage. Ik ga dit even voor je navragen bij mijn collega's van AVG, maar dat antwoord zal ik hoogstwaarschijnlijk morgen pas krijgen. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!
Reputatie 1
@ Stijn, dankjewel, ik hoor het graag.
Een dag later dan ik had gehoopt, maar bij deze toch nog een antwoord :)

Per 1 december vindt er een aantal toevoegingen plaats aan de stations waar AVG aangeboden wordt. Op deze nieuw toegevoegde stations, waaronder ook station Rheden valt, zal vanaf 1 tot en met 10 december gedurende de volgende tijden AVG worden aangeboden:
Maandag t/m Vrijdag: 7:00 - 23:00 uur.
Zaterdag & Zondag: 8:00 - 22:00 uur.

Per ingang van de nieuwe dienstregeling, vanaf 11 december, zal op alle stations waar AVG aangeboden wordt, deze hulp aangeboden worden vanaf de eerste tot en met de laatste trein. Dit geldt dus ook voor de stations die per 1 december worden toegevoegd.
Reputatie 1
Bedankt Stijn! Fijn dat de AVG tijden verruimd worden.
Reputatie 4
waaronder ook station Rhenen valtIk hoop dat je station Rheden bedoelde hier en niet Rhenen.
waaronder ook station Rhenen valtIk hoop dat je station Rheden bedoelde hier en niet Rhenen.
Umm. Uiteraard. Ik heb het aangepast. Oeps :8

Reageer